Jeanies lille verden
Gift med forumet
Og som vanlig finner dere flere bilder i bloggen, og jeg setter pris på kommentarer [:D]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: SnuppaogLillebror
JAAAAAA, jeg ble kjempe glad[:D][:D][:D][:D][:D][:D] og overraska!!!
tenk å ha en venn som er så fantastisk som deg
adventskalender til jul, krone når jeg hadde bursdag og nååå ett nyyydelig påskeegg[:D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden
Takk Bettand [;)]
Det er som vanlig her inne på hobbyen, over 100 stk har vært innom egg-tråden min, og 1 kommentar??
Var det ikke noe fint da?? [&o][&o] Jaja, mottakeren ble kjempeglad, så det er jo faktisk det som betyr noe!!! [;)]
Takk Bettand [;)]
Det er som vanlig her inne på hobbyen, over 100 stk har vært innom egg-tråden min, og 1 kommentar??
Var det ikke noe fint da?? [&o][&o] Jaja, mottakeren ble kjempeglad, så det er jo faktisk det som betyr noe!!! [;)]
Gidder ikke diskutere dette, men hvorfor er det ingen som kan kommentere i innlegget at de ønsker et bedre bilde for å se da? [8|]
ORIGINAL: Stinius
Gidder ikke diskutere dette, men hvorfor er det ingen som kan kommentere i innlegget at de ønsker et bedre bilde for å se da? [8|]
Fordi dette har vært en regel i lang lang tid? At det skal legges ut bildet av produktet og ikke "erte"bilder kanskje?