Mitt påske-egg :)

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Og som vanlig finner dere flere bilder i bloggen, og jeg setter pris på kommentarer [:D]

Lekkert. Gleder meg til ¨å få tid til å gjøre ferdig mitt[:)][:)]

Takk Bettand [;)]

Det er som vanlig her inne på hobbyen, over 100 stk har vært innom egg-tråden min, og 1 kommentar??

Var det ikke noe fint da?? [&o][&o] Jaja, mottakeren ble kjempeglad, så det er jo faktisk det som betyr noe!!! [;)]

JAAAAAA, jeg ble kjempe glad[:D][:D][:D][:D][:D][:D] og overraska!!!

tenk å ha en venn som er så fantastisk som deg

adventskalender til jul, krone når jeg hadde bursdag og nååå ett nyyydelig påskeegg[:D]

Det var jo kanonflott! [:D][:D][:D]
*misunnelig* Hihi!

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

JAAAAAA, jeg ble kjempe glad[:D][:D][:D][:D][:D][:D] og overraska!!!

tenk å ha en venn som er så fantastisk som deg

adventskalender til jul, krone når jeg hadde bursdag og nååå ett nyyydelig påskeegg[:D]

Ja tenk [:D][8D] Hihihi....[8D] Du fortjener det snuppa [:D]

Man må jo ta vare på vennene sine da, alle som en, men hver på sin måte
Skal å avlevere egget til E idag, lurer på om hun blir like glad [:D][:D][:D][8D]

Ser kjempefint ut!!

Helt nyyyydelig!!!!! [:D] Skulle ønske jeg kunne sånn.. [:)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Takk Bettand [;)]

Det er som vanlig her inne på hobbyen, over 100 stk har vært innom egg-tråden min, og 1 kommentar??

Var det ikke noe fint da?? [&o][&o] Jaja, mottakeren ble kjempeglad, så det er jo faktisk det som betyr noe!!! [;)]

Jeg kan ikke svare for noen andre, men jeg er ofte innom en snartur i ny og ne, og da blir det gjerne til at jeg kommenterer i de trådene hvor man ser hele produktet. Når man bare ser et lite utsnitt av produktet, er det gjerne vanskelig å se helheten, og kanskje man ikke har anledning til å hoppe frem og tilbake mellom tråder og blogg? Jeg er ofte innom både her og blogger uten å kommentere, uten at det betyr at jeg ikke synes det er fint, men når jeg har anlednig, så legger jeg igjen spor etter meg der jeg føler det passer :)

(denne diskusjonen har sikkert blit tatt flere ganger her inne, og det var vel ikke posenget med denne tråden -at det skulle bli en diskusjon av det, men på grunnlag av kommentaren din, følte jeg for å komme med et innspill, og håper det er ok :) Jeg sier sikkert ikke noe du ikke har tenkt selv :))

rålekkert[:D][:D][:D]

Sier som de over her. Kommenterer på de hvor man ser hele produktet og ikke bare et utsnitt så det blir en "smakebit" for å gå i bloggen... Dette har jo vært diskutert ørten ganger før, så er ikke ute etter å lage en diskusjon ut av det, bare grunnen til at jeg ikke skriver.

Takk Bettand [;)]

Svarer for meg selv jeg.
Når jeg kun ser et lite, dårlig produktbilde av det som laget har jeg ingen grunnlag for på svare at det var fint, eller styggt eller hva jeg nå måtte synes om saken.
For jeg regner jo emd at du vil ha ærlige kommentarer, kommentaerer som kommer fra hjertet.
og da blir det feil og kommentere ut ifra det lille utsnittet du har på bilet i innlegget synes ejg, for på det bildet lignet det ikke på noe påskeegg

Og jeg orker rett og slett ikke klikke meg videre til en blogg for og se andre bilder.
Hadde du lagt inn et bedre bilde i hovedinnlegget, et bilde som ga påskegget ditt den rettferdigheten det helt sikkert fortjener (for jeg betviler ikke at det er fint) så hadde jeg, og sikkert mange flere og tatt seg tiden til og kommentere [:)]

Håper du vil legge inn et bedre bilde av den her i innlegget, så vi som ikke orker klikke inn på blogger etc (eller har blogg sev) og får se herligheten du har laget!

God påske! [:)]

Gidder ikke diskutere dette, men hvorfor er det ingen som kan kommentere i innlegget at de ønsker et bedre bilde for å se da? [8|]

Forresten, takk for finekommentarer [;)]

Gidder ikke diskutere dette, men hvorfor er det ingen som kan kommentere i innlegget at de ønsker et bedre bilde for å se da? [8|]

Fordi dette har vært en regel i lang lang tid? At det skal legges ut bildet av produktet og ikke "erte"bilder kanskje?

Se der ja, der var det kommet bilde av hele egget!

Det var aldeles nydelig, akurat som jeg trodde det ville være!!
Imponert over at du klarer og bruke de rosene der, sev har jeg ca "ett tonn" slike som ligger og slenger, men ikke f om jeg klarer bruke de!!!
Men spørs om jeg ikke ble bittelitt inspirert nå ja!

takk for titten [:)]

ORIGINAL: Stinius

Fordi dette har vært en regel i lang lang tid? At det skal legges ut bildet av produktet og ikke "erte"bilder kanskje?

Åja... kanskje ikke alt man får med seg [;)][;)]

Det var kjempesøtt[:D]

veldig fint egg[:)] ett spm fra meg: hvordan får du til at det blir sånn svart som ser ut som slitt egg? skjønte du ka e meinte? e he malt noen egg med gesso men veit ikke korleis jeg skal få det slik som du får det til[:'(]

Back
Topp