Mitt nye scrapperom er underveis!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Mitt lille scrapperom/kombinert gjesterom er nå på vei til å bli akkurat sånn jeg vil ha det [:D]

Sånn så det ut for noen uker siden:

Rommet er 212*276 så ikke så veldig stort, og større ble det IKKE av en giga dobbel køyseseng...

Køyesenga er nå demontert, og erstattet av en vanlig enkeltseng:

Ligger noen madrasser oppå pga plassmangel [:D]
Expediten er på plass til høyre i bildet, og to lack-hyller er satt opp på veggen..
Har fått på plass lys, pult og ganske mye annet..
Satt i hele går kveld og sorterte brads, eyelets og knapper etter farge....................... [:-] Hadde bare kasta alt oppi en pose, og i går kom altså straffen.. [8D]

SKAL bli ferdig i dag, så den som venter får seee [:D]

eget scrapperom er helt gull verdt!
jeg har også mitt som /gjesterom, men vi har ei kjøkkenplate som er hengsla på veggen, sånn at når det kommer gjester, så bretter jeg den inntill veggen, og da er den ikke mange cm`erne tykk. og så har jeg en svær oppblåsbar madrass. [:)]
når man lider av plassmangel så må man trå til med lure løsninger...

Åååå, spennende!![:D]

Har fått bearbeidet sambo her til å få lagd meg en scrappekrok på soverommet!!![:D][:D][:D] Men måtte vente til over sommeren da....[&:] Skal virkelig bli spennende å se hvordan det blir, med dobbelseng, scrappekrok og plass til lillemann sin vugge...[8D][&:] men gleeeeder meg uansett!! Skal bli deilig å slippe å drasse med seg alle tinga frem og tilbake mellom soverommet og stua nå hver gang jeg skal gjøre noe[8D]

Gleder meg til flere bilder fra deg!![:D][:D]

Gleda meg til ås jåd a ferdige resultatet! [:D]
Heldige du med eige scrapperom! [:D]

Gleder meg til å se[:)]

Holder faktisk på å pusse opp mitt eget hobbyrom sjøl. Har til nå malt veggene og vindu og dør list. Har igjen at sambo skal legge parkett og liste ved gulv og tak. Skal inn til ikea om ikke lenge å kjøpe benkeplate som sambo skal gjøre om til pult (=stor og god scrappeplass[:)])...

Så da kan jeg jo se om du har noen spennende hylle/oppbevarings tips[;)][:D]

ORIGINAL: Ida82

Holder faktisk på å pusse opp mitt eget hobbyrom sjøl. Har til nå malt veggene og vindu og dør list. Har igjen at sambo skal legge parkett og liste ved gulv og tak. Skal inn til ikea om ikke lenge å kjøpe benkeplate som sambo skal gjøre om til pult (=stor og god scrappeplass[:)])...

Jeg kjøpte prägel hvit benkplate - den er 186 lang og 60 dyp.. med vika curry bein [:)] så har jeg en liten treskuffs-sak med hjul under der, og mellom der og bordplata er det akkurat plass til silhouetten.. printeren står oppå bordet.. på den nederste lack-hylla har jeg festet to spotter - som jeg tror heter lack, de hører i allefall til de hyllene..  og resten er på vei [:D]
Skulle egentlig handle litt stæsj i dag, men hobbybutikken på sørlandssenteret var stengt [:-] og opphengssystemet mitt ligger igjen i gamle leiligheten, så det får jeg ikke henta før til uka..

skulle til å si at den senga ikke så videre behagelig ut, men så leste jeg resten....[:D]
grattis med nytt rom! Det er gull verdt!![:D]

ORIGINAL: Dollface™

Jeg kjøpte prägel hvit benkplate - den er 186 lang og 60 dyp.. med vika curry bein [:)] så har jeg en liten treskuffs-sak med hjul under der, og mellom der og bordplata er det akkurat plass til silhouetten.. printeren står oppå bordet.. på den nederste lack-hylla har jeg festet to spotter - som jeg tror heter lack, de hører i allefall til de hyllene..  og resten er på vei [:D]
Skulle egentlig handle litt stæsj i dag, men hobbybutikken på sørlandssenteret var stengt [:-] og opphengssystemet mitt ligger igjen i gamle leiligheten, så det får jeg ikke henta før til uka..

Har tenkt på den plata sjøl[:)] Skal kjøpe de bena også hvis du er fornøyd med det? For har ikke tenkt så langt enda[:D] Takk for tips. Da har jeg en del å sjekke ut[;)]

Pusser de opp på den panduro butikken da? Skal vel ikke legge ned. Skjer jo så mye der ute nå. Lurer på hva nytt som har skjedd på sørlandssenteret neste gang jeg er hjemme[:D]

Har tenkt på den plata sjøl[:)] Skal kjøpe de bena også hvis du er fornøyd med det? For har ikke tenkt så langt enda[:D] Takk for tips. Da har jeg en del å sjekke ut[;)]

Pusser de opp på den panduro butikken da? Skal vel ikke legge ned. Skjer jo så mye der ute nå. Lurer på hva nytt som har skjedd på sørlandssenteret neste gang jeg er hjemme[:D]

Skal innrømme at jeg fikk LITT noia da jeg bare satt bena opp mot veggen - SÅÅÅ lave.. [&:]  Men så fikk vi plata oppå, og stolen inntil, og det er perfekt arbeidshøyde..  Jeg har nemlig hatt et gammelt kjøkkenbord tidligere, og det virket (og var antakeligvis) høyere - i tillegg til at det var dypere også..  Men den benken er finfin.. Har hvit jeg, men angrer biiiittelitt på at jeg ikke tok den som var sånn mørkt trefarga.. men nå er resten av rommet hvitt, så det ble nok best sånn [:D]  Iom at benken er så lang, så anbefalte de 5 ben - 1 i hvert hjørne, samt ett på midten inntil veggen..

Here's a sneakpeak..

Er jo håpløst å få tatt gode bilder men.. [8D]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

dolly... luftmadrass fyller jo så mye mindre enn en seng!![:D] kan jo få sånne luksus-luftmadrasser som er ganske høye så snart man blåser dem opp?

Men det ser ut til å bli stas![:D] Skulle ønske jeg og kunne hatt mitt eget rom til div!! DET hadde jeg trengt![:D] Denne tråden har jeg ventet på![:D]

Jeg vet det... men darlingen måtte kaste ut en køyeseng, så da turte jeg ikke be han kaste ut den andre sengen også [&o]  Håpet er et hus med 5 soverom om noen år.. DA blir det KUN scrapping på ett av dem [:D]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

... uheld skjer? spesielt med en embrossingpistol som tilfeldigvis detter ned og lager er lite pent merke på senga, som såklart irriterer vettet av deg?[8D] *hehe* neida...[&o] synes du er heldig at du hvertfall har et rom med dør![:D]

Eller kanskje silent setteren min lager hull i madrassen? [:-][:D]

ORIGINAL: Dollface™

Skal innrømme at jeg fikk LITT noia da jeg bare satt bena opp mot veggen - SÅÅÅ lave.. [&:]  Men så fikk vi plata oppå, og stolen inntil, og det er perfekt arbeidshøyde..  Jeg har nemlig hatt et gammelt kjøkkenbord tidligere, og det virket (og var antakeligvis) høyere - i tillegg til at det var dypere også..  Men den benken er finfin.. Har hvit jeg, men angrer biiiittelitt på at jeg ikke tok den som var sånn mørkt trefarga.. men nå er resten av rommet hvitt, så det ble nok best sånn [:D]  Iom at benken er så lang, så anbefalte de 5 ben - 1 i hvert hjørne, samt ett på midten inntil veggen..

Here's a sneakpeak..

Er jo håpløst å få tatt gode bilder men.. [8D]

Hehe godt du advarer meg ang bein høyden[;)] Ser jo kjempe bra ut. Og der ser jeg hylla med spottene også. Kjempe smart da[:)] Å nå gleder jeg meg til ikea turen. Sambo skal ha den mørke benkeplaten til sitt rom (valnøtt) Vi har den på kjøkkenet.. Derfor jeg vil ha den hvite tror jeg. Tinga blir vel litt synliger på benken også når den er hvit...

Ååå, så deilig!! Heldig du er, Dollface!! Jeg vil også ha eget scrapperom når vi flytter, men nå i begynnelsen blir det ikke plass (forsi gubben ikke gidder å dele av rommet til eldstejenta så jeg får et lite kott...) Så det blir vel en krok på loftstua, da... til kjelleren er ferdig, da SKAL jeg ha rom!! (hvis ikke vi må leie ut da...)

Men altså.. hva skjer med hobbybutikken på Sørlandssenteret sa du????[&:]

Back
Topp