Mitt nye prosjekt.. *brodere babyteppe*

litt-anonym

Forelsket i forumet
I går kom pakke fra USA i posten :) så nå har jeg begynt å brodere babyteppe..
Føler jeg gjorde et godt kjøp. Babyteppe-pakken inneholder teppe, mønster, påtrykk som går vekk ivask nål og tråder. Inkl frakt ga jeg 198 kr., Samme teppe koster 598 uten frakt i norge :) Gleder meg slik til det er ferdig...

Julekalenderen til minsta brukte jeg 6 uker på.. så regner med jeg klarer å bli ferdig til januar..

Flere som skal sy babytepper?

Så gøy :) hørtes jo kjempe flott ut! Jeg broderer oldemorteppe i skrivenstund :) Første gangen jeg broderer, så håper på å bli ferdig til januar :P

Jeg har holdt på å lett litt på nettet, skal sy et vogn teppe tenkte jeg, hvor klarte du å finne det så billig ?? 

Gulle skrev:
Jeg har holdt på å lett litt på nettet, skal sy et vogn teppe tenkte jeg, hvor klarte du å finne det så billig ?? 

http://www.abullrun.com/

bruk ordet baby i søkefeltet så får du opp masse!

Jeg er ikke så flink til å strikke og hekle. Jeg skal sy litt babyting tenkte jeg. Også skal jeg lage ammemadrass! Ammemadrass fra drykid koster jo 750kr og det er såååååå nyttig!

Off, er ikke tålmodig nok til sånt:P Mitt siste strikkeprosjekt var vel ett skjerf som ble til en lue:P Men har tre vaaaakre pledd fra sist som mamma og mormor har strikket. De har også strikket hentesett og sett med ullgensere og bukser og mamma har sydd en del klær og sakkosekk til mini, så føler ikke jeg må lære meg det selv heller:P Får se om jeg har litt for mye tid til overs i permen isåfall.

Har forresten sett et nydelig hekleteppe på jotex (nettbutikk) som jeg har veldig lyst på:)

Fru Novia skrev:
hva er en ammemadrass? er helt blank.. :)

Vet ikke om det er de samme som ammepute, men den går iallefall an å lage selv til en mye rimeliger e penge enn de tar for det i butikken. Syns det var uunværlig de første ukene/månedene når man må amme ofte, men babyen enda er for liten til å rekke ned på fanget.

Åi! her var det mye å velge mellom! Hvilken tok du? Kanskje jeg må bestille noe også, har jo mye fritid på kveldene nå i sommer :) Koselig med håndarbeid.

Mozzarella skrev:
Åi! her var det mye å velge mellom! Hvilken tok du? Kanskje jeg må bestille noe også, har jo mye fritid på kveldene nå i sommer :) Koselig med håndarbeid.

http://www.abullrun.com/13065.html

Dette.. Men har et til jeg vil bestille.. Synes stingene på dette ble forstore...

Der inne var det masse fint :) Koselig å ha et prosjekt å holde på med som atpåtil er til det kommende barnet :) 

Ja :) Hvis noen har forslag til fine nettsider, blogger, butikker, mat, forberedelser o.l. å komme med er det bare kjempe fint. Dette er første for meg og jeg klarer ikke helt å skjønne hva som skjer, føler meg ikke forberedt i det hele tatt. Men er koselig å holde på med litt babyting, så synker det sakte men sikkert inn :) Er glad i å lage ting så tenker jeg skal ordne meg en liten bok om svangerskapet når jeg er gått over på den sikre siden :)

Mozzarella skrev:
Ja, den var søt. Så også på det med engelen på. Men vurderer å bestille:

http://www.abullrun.com/3171.html

Er det vanskelig? Kan ikke huske at jeg har holdt på med det før. Men man lærer det vel fort?

Dette har ei venninne av meg bestilt så regner med det kommer en av dagene.. jeg kan se på det hvordan det ser ut og gi deg en oppdatering :)

Mozzarella skrev:
Ja :) Hvis noen har forslag til fine nettsider, blogger, butikker, mat, forberedelser o.l. å komme med er det bare kjempe fint. Dette er første for meg og jeg klarer ikke helt å skjønne hva som skjer, føler meg ikke forberedt i det hele tatt. Men er koselig å holde på med litt babyting, så synker det sakte men sikkert inn :) Er glad i å lage ting så tenker jeg skal ordne meg en liten bok om svangerskapet når jeg er gått over på den sikre siden :)

Jeg lagde et scrapalbum med all mulig slags info, statusrapporter, kontroller og magebilder sist gang jeg var gravid :) Det skal jeg gjøre denne gangen og :) Er så moro å se på det i ettertid :D

Hvordan går prosjektet? :) Hvor lang tid brukte det fra USA til deg da? Tok det lang tid før det lå i postkassa?

Mozzarella skrev:
Hvordan går prosjektet? :) Hvor lang tid brukte det fra USA til deg da? Tok det lang tid før det lå i postkassa?

jeg er godt i gang... hehe..

pakke nr en brukte 6 dager.. Pakke nr 2 brukte 10 dager....

kjempe fint teppe :-) Jeg bestilte ett på ebay sist som jeg ikke ble ferdig med så det har jeg tenkt å finne fram og fortsette med så kanskje jeg blir ferdig denne gangen.... Har akkurat blitt ferdig med et teppe som jeg begynte å strikke på for tre år siden...

Fant teppet jeg har på loftet der inne : http://www.abullrun.com/72915.html

Back
Topp