Mitt nye kasse stuebord

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Etter at jeg snekret sammen sengegavlen (Sengegavl bilder for de som ikke fikk det med seg)

Planen var å snekre da et stuebord, vanskelig å finne et fint men lite nok bord siden sofaen har 2 sjeselonger eller hva det heter..plassen er hvertfall liten i mellom.

Fant i en interiør butikk som selger alt til halvpris nå en gammel vedkasse dette ble da mitt nye stuebord og jeg elsker det skal ha en fin lykt eller glass sak med lys i..bare vente til lillemann slutter å pelle på og ødelegge alt

Her er link til alle bildene av bordet for de som vil se : Stuebord

Legger ut et bilde om det går denne gangen..

Det ble kjempe fint:D Flink du er:) Minna meg litt om "Bombay"-bordet eller hva det heter:P Likte sengegavlen også, men får dere ikke flis?:P

MetteJ skrev:
Det ble kjempe fint:D Flink du er:) Minna meg litt om "Bombay"-bordet eller hva det heter:P Likte sengegavlen også, men får dere ikke flis?:P

Hehe...hadde det bombay bordet men det var mye større og tok alt for mye plass..kunne såvidt gå forbi det

Jo har klart å få liten flis en gang men kantene slipte vi så de er ikke skarpe og blir det at vi får flis kan det pusses pent med fint papir tenker jeg

MetteJ skrev:

Eh... nei!!!!!

Tøsa skrev:

MetteJ skrev:

Eh... nei!!!!!

Hehe..nei det syns vel ikke jeg heller..det hadde jeg før så forskjellen var stor

Så fint! og ikke minst originalt  ingen som har helt likt... det liker jeg  

Nawroz skrev:
Så fint! og ikke minst originalt  ingen som har helt likt... det liker jeg  

Det liker jeg også og det er akkurat sånn stil jeg liker nå

MetteJ skrev:

Tøsa skrev:

MetteJ skrev:

Eh... nei!!!!!

Ehm nei.... Jeg ser virkelig den store forskjellen nå ja... http://www.google.com/imgres?q=bombay+bord&um=1&hl=nn&sa=N&rls=com.microsoft:nb-NO:IE-Address&rlz=1I7GGLL_no&tbm=isch&tbnid=oJh3MqP8cyIGdM:&imgrefurl=http://mitthvitehus.blogg.no/1273005548_maling_pgr.html&docid=2YOSSdqXzTRdaM&imgurl=http://bloggfiler.no/mitthvitehus.blogg.no/images/793841-11-1273005085415.jpg&w=400&h=267&ei=vLWjTtfcKIOg4gSF-_nWBw&zoom=1&iact=hc&vpx=492&vpy=144&dur=611&hovh=183&hovw=275&tx=160&ty=90&sig=100284117393613278809&page=1&tbnh=138&tbnw=187&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:2,s:0&biw=1024&bih=655
 ulike som natt og dag:)

Hehe...de er ganske ulike ja, bordet jeg har ser virkelig ut som en utslitt gammel kasse og Bombaybordet ser ut som et skikkelig bord lagd på fabrikk

Utrolig tøft!!
Har det Bombay bordet selv, tar jo hele stua jo!

~September~ skrev:
Utrolig tøft!!
Har det Bombay bordet selv, tar jo hele stua jo!

Ja det er veldig stort..spesielt med den sofaen vi har nå.. det blir heller satt i kjellerstua når det er ferdig om et par mnd

Back
Topp