Igår var vi på Levanger sykehus for å ta ultralyd av hodet til lille elgen + at vi var til en barnelege etterpå..
Hodet er litt avlangt, men perfekt både utvendig og innvendig
Så de nyhetene visste vi jo fra før..
Men jeg dro jo på sykehuset og tenkte at gutten var helt perfekt, ingenting galt. Vi visste at hodet var fint, pga måten gutten er, og pga fasongen hadde endret seg litt til det bedre
Men sjokket hadde ingenting med hodet å gjøre.
Vi fikk beksjed om at gutten hadde en ulyd på hjertet..
En bilyd tror jeg de kalte det.. Men de mente at det kom til å ordne seg selv, og at det var harmløst..
Men vi må tilbake på ny ultralyd igjenn til våren, og da av hjertet...
Så der satt jeg på kontoret til legen, stiv som en stokk, og prøvde å spørre om ultralyden ikke kunne taes når vi nå først var der.. Men det hadde de ikke hjertespesialister nok til..
Mannen min tok det heldigvis veldig rolig, så han fortsatte å prate med legen, mens jeg prøvde å roe meg ned..
Det hjelper jo litt på at de forsikrer seg om at det er ingen grunn fro uro, men uansett så blir jeg redd.
Det er jo babyen min det gjelder!
Så nå skal jeg gå å engste meg til ultralyden blir tatt, og jeg kommer til å passe på han som en hauk.
Fikk beskjed om at flatet han ut i vekstgangen og endret matvaner, så måtte vi inn med engang.
Så jeg kommer ikke til å slappe av før den ultralyden er tatt!!!
Heldigvis har jeg mannen min, for han er avlsappet nok for oss begge
Og han er den eneste grunnen til at jeg ikke sitter å gråter hysterisk
Hodet er litt avlangt, men perfekt både utvendig og innvendig
Så de nyhetene visste vi jo fra før..
Men jeg dro jo på sykehuset og tenkte at gutten var helt perfekt, ingenting galt. Vi visste at hodet var fint, pga måten gutten er, og pga fasongen hadde endret seg litt til det bedre
Men sjokket hadde ingenting med hodet å gjøre.
Vi fikk beksjed om at gutten hadde en ulyd på hjertet..
En bilyd tror jeg de kalte det.. Men de mente at det kom til å ordne seg selv, og at det var harmløst..
Men vi må tilbake på ny ultralyd igjenn til våren, og da av hjertet...
Så der satt jeg på kontoret til legen, stiv som en stokk, og prøvde å spørre om ultralyden ikke kunne taes når vi nå først var der.. Men det hadde de ikke hjertespesialister nok til..
Mannen min tok det heldigvis veldig rolig, så han fortsatte å prate med legen, mens jeg prøvde å roe meg ned..
Det hjelper jo litt på at de forsikrer seg om at det er ingen grunn fro uro, men uansett så blir jeg redd.
Det er jo babyen min det gjelder!
Så nå skal jeg gå å engste meg til ultralyden blir tatt, og jeg kommer til å passe på han som en hauk.
Fikk beskjed om at flatet han ut i vekstgangen og endret matvaner, så måtte vi inn med engang.
Så jeg kommer ikke til å slappe av før den ultralyden er tatt!!!
Heldigvis har jeg mannen min, for han er avlsappet nok for oss begge
Og han er den eneste grunnen til at jeg ikke sitter å gråter hysterisk