mitt mage bilde

Anette 31

Betatt av forumet
dette tok jeg i dag , fler meg litt stor her tanke på hvem uker jeg bare er i [:-]

Oi! Stor og fin<3. Er sikkert så står siden det er 3.mann;). Har hørt at livmor vokser fortere da=).

her ventes også nr tre, og magen min er også stooor[:D][:D][:D]
støtter meg til jaybird sin forklaring om at den vokser fortere for hvert barn hahaha[:D][:D][:D][:)]

ORIGINAL: bolledeigen

støtter meg til jaybird sin forklaring om at den vokser fortere for hvert barn hahaha[:D][:D][:D][:)]

jeg venter også nr 3 , men har ikke vokst så mye denne gangen . forrig gang måtte jeg begynne med mamma bukser i uke 7 .. konkluderer heller med at det er gutt denne gangen .. var liten med nr 1 som var gutt , stor med nr 2 som er jente , og ikke så stor enda denne gangen , altså gutt [:D]

ORIGINAL: mariannnilsen

ORIGINAL: bolledeigen

jeg venter også nr 3 , men har ikke vokst så mye denne gangen . forrig gang måtte jeg begynne med mamma bukser i uke 7 .. konkluderer heller med at det er gutt denne gangen .. var liten med nr 1 som var gutt , stor med nr 2 som er jente , og ikke så stor enda denne gangen , altså gutt [:D]

Nyyydelig mage, og må si meg enig med mariann, håper jeg da, for var liten med gutt, stor nå, magefølelsen er jente, men tiden får vise. Hihi

Fin mage[:)] Skikkelig fast og fin gravidkul[:D] Begynner å få mage selv også. Sist var jeg flat til jeg var rundt 20 uker. Da ble det gutt. Så blir spennende denne gangen å se hva det blir. Men kan jo like gjerne være gutt denne gangen også, men at magen kommer fortere som dere sier.

Så fin[:)]

Magen min er STOR den også, ble det med en gang, men har holdt meg der siste 3 ukene.
Er hellig overbevist om at det er ei lita tulle inne der jeg også...... [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp