..idag når jeg kom hjem fra jobben lå lukas ute i vognen og sov.,.. men etter en stund så syntes jeg at jeg hørte at han var våken..så jeg kikket ut og vognen var tom..så jeg tenkte at da ligger han vel oppe i sengen sin da... men jeg hadde jo nettopp vært inne på rommet hans og lagt på plass tøy som jeg hadde vasket... så jeg spurte gubben om hvor han egentlig sov...for jeg kunne ikke skjønne hvor...om ikke oppe i sengen eller i vognen... og gubben spratt opp og ropte "hva sier du?? ligger han ikke i vogna???"... så han skulle ha ligget i vognen... vi løp ut hver vår dør og jeg fikk øye på han nede på grusveien.... jeg hadde hjertet i halsen og løp som en gal.. gråtsom en foss og skalv som bare det... det er ikke 10 m engang ned til vannet fra der lukas satt.... jeg så jo alt framfor meg...
så han hadde klatret ut av vognen og gått ned til grusveien uten sokker eller sko og uten lue(for den hadde han tatt av seg..) og hadde vel lyst til å leke da.... fy fader da var jeg redd.. aldri vært så redd i hele mitt liv!!!
tenk om jeg hadde mistet den lille gutten min... tenk om jeg ikke hadde kikket ut døren akkurat da... tenk om han gikk ned til endene i vannet istedet for bortover grusen.... åååh.... min lille elskling,,,,[:(][:(][:(][:(][:(]

leksen er at vi skal sette på han sele(vi har men har ikke trengt å bruke,, før nå...)og sette upp gjerde!! vi har pratet om det mange ggr men mye om og men fordi det ikke er vårt hus og fordi alle skal være med på å bestemme...ååh jeg er såå lei det.. liker de ikke gjerdet får de vel bare ta det ned igjen... huff... nei sorry..men ..åå.
så han hadde klatret ut av vognen og gått ned til grusveien uten sokker eller sko og uten lue(for den hadde han tatt av seg..) og hadde vel lyst til å leke da.... fy fader da var jeg redd.. aldri vært så redd i hele mitt liv!!!
tenk om jeg hadde mistet den lille gutten min... tenk om jeg ikke hadde kikket ut døren akkurat da... tenk om han gikk ned til endene i vannet istedet for bortover grusen.... åååh.... min lille elskling,,,,[:(][:(][:(][:(][:(]

leksen er at vi skal sette på han sele(vi har men har ikke trengt å bruke,, før nå...)og sette upp gjerde!! vi har pratet om det mange ggr men mye om og men fordi det ikke er vårt hus og fordi alle skal være med på å bestemme...ååh jeg er såå lei det.. liker de ikke gjerdet får de vel bare ta det ned igjen... huff... nei sorry..men ..åå.