mitt livs verste dag!!!!

llunah

Elsker forumet
Februarbarna 2020
..idag når jeg kom hjem fra jobben lå lukas ute i vognen og sov.,.. men etter en stund så syntes jeg at jeg hørte at han var våken..så jeg kikket ut og vognen var tom..så jeg tenkte at da ligger han vel oppe i sengen sin da... men jeg hadde jo nettopp vært inne på rommet hans og lagt på plass tøy som jeg hadde vasket... så jeg spurte gubben om hvor han egentlig sov...for jeg kunne ikke skjønne hvor...om ikke oppe i sengen eller i vognen... og gubben spratt opp og ropte "hva sier du?? ligger han ikke i vogna???"... så han skulle ha ligget i vognen... vi løp ut hver vår dør og jeg fikk øye på han nede på grusveien.... jeg hadde hjertet i halsen og løp som en gal.. gråtsom en foss og skalv som bare det... det er ikke 10 m engang ned til vannet fra der lukas satt.... jeg så jo alt framfor meg...
så han hadde klatret ut av vognen og gått ned til grusveien uten sokker eller sko og uten lue(for den hadde han tatt av seg..) og hadde vel lyst til å leke da.... fy fader da var jeg redd.. aldri vært så redd i hele mitt liv!!!

tenk om jeg hadde mistet den lille gutten min... tenk om jeg ikke hadde kikket ut døren akkurat da... tenk om han gikk ned til endene i vannet istedet for bortover grusen.... åååh....  min lille elskling,,,,[:(][:(][:(][:(][:(]

leksen er at vi skal sette på han sele(vi har men har ikke trengt å bruke,, før nå...)og sette upp gjerde!! vi har pratet om det mange ggr men mye om og men fordi det ikke er vårt hus og fordi alle skal være med på å bestemme...ååh jeg er såå lei det.. liker de ikke gjerdet får de vel bare ta det ned igjen... huff... nei sorry..men ..åå.

huff.. det var skummelt jah...[X(][X(]

uffameg[:o] det må være en forferdelig opplevelse!![:(][:(]
men sååå bra at alt gikk bra!![:D]
stoooooooooooooor trøsteklem[:)]

Huff[&:] Bra at det gikk fint til slutt[:)]

uff så skummelt, men bra at du oppdaget han før han rakk å komme så langt da..

ORIGINAL: mammatilTheodor

"grøss" husj....[X(][&o]
gikk heldigvis bra, men setter en støkk i kroppen...i lang tid....

ORIGINAL: mammatilTheodor

Må være grusomt de sekundene [&o] men fint at det gikk bra[:)]

Vi har også vann 2 meter fra huset (uten gjerde) og jeg må si jeg GLEDER meg til å flytte [:D]

ORIGINAL: unnle

[&:][&:][&:][&:]å nå reisete håra mine i nakken seg[&:][&:][&:][&:]
Enda godt det gikk bra, skjer ikke igjen kan jeg tenke meg[:o]

*trøstekoz*

ORIGINAL: unnle

huff har ikke tenkt så langt eg vi har jo sjøen rett nedenfor huset[&:]
godt det gikk bra, huff for ettstøkk...
god klem.

grøss for en forferdelig opplevelse! håper virkelig dere slipper den opplevelsen flere ganger og håper han ligger tryggere i seler. masse trøste klemmer!

ORIGINAL: ToveMora31

[&:][&:][&:][&:]å nå reisete håra mine i nakken seg[&:][&:][&:][&:]
Enda godt det gikk bra, skjer ikke igjen kan jeg tenke meg[:o]

*trøstekoz*

ORIGINAL: snupsemamma

Å herregud, jeg får frysninger!!
Stakkars dere!!! Han er jo ikke gamle gutten heller, så hvem kan vel forestille seg at noe sånt kan skje?!
Men så godt at det gikk bra, i hvert fall!!

SIGN

Å gud, så ekkelt! [:o] Det var nok intuisjonen din som gjorde at du kikket ut av vinduet akkurat da han var på vei ned mot vannet...
Godt å høre at det gikk bra [:)]

ORIGINAL: forumhorA

for en forferdelig opplevelse dere har hatt, detmå ha vært kjempe skummelt!!

men må bare legge til at for et utrolig fint hus dere hadde, og så fint det lå...missuner dere!!

takk..[:)].men må innrømme at vi leier..[8D]. vi vil kjøpe det..men må nok ut med nesten 5 mill.....[8|]
det er gubbens farfars hus...som er borte så svigerfar og hans søster deler det nå... og de har ikke bestemt deling enda...men vi får se... (huset er vel verdt ca 2 mill og så er det masse skog og vann-kraftstasjon her...)

men hadde vi fått det hadde vi først og fremst malt det!!![:'(]

ORIGINAL: snupsemamma

Å herregud, jeg får frysninger!!
Stakkars dere!!! Han er jo ikke gamle gutten heller, så hvem kan vel forestille seg at noe sånt kan skje?!
Men så godt at det gikk bra, i hvert fall!!

Back
Topp