Mitt lille unikum

Prinsen07

Betatt av forumet
Tror jeg har verdens mest fantastiske sønn. Han skiller mellom dag og natt, gjort siden han ble født nesten. Tar meg kanskje toppen 10 min med amming og raping om natta så sovner han igjen, oppe max 2 ganger. Sovner kl elleve om kvelden og våken fra åtte ca. Eneste gangene han gråter er når han vil ha mat. Gir grynte signal når han vil ha kos.Han er bare så utrolig snill [:D][:D] Jeg føler meg bare så utrolig heldig, er verdens lykkeligste jeg[:D][:D]

Nå ligger han på sofaen å tar seg en liten cowboy strekk.

Mitt lille unikum [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

åh, så heldig du er da[:D] Nyt den tiden godt da, for plutselig kan den snu vettu, unger er så morsomme sånn[;)] men krysser fingra for at du ikke opplever at babyen din snur rytmen sin da, heldiggris[:)][:)] Kan du sende over litt energistøv til meg da eller[:D][:D] Eller, jeg skal jo ikke klage, jenta mi legger seg rundt 10 hver kveld, er oppe 2-3 ganger om natta for litt mat, og så starter dagen klokka 8. Og hun ynker seg når hun er sulten, men skriker til skikkelig iblant og de kan vare opp til to timer, men det er som regel på kveldstid, da hun kanskje blir litt overtrøtt, sliten eller har litt vondt i magen(det varierer litt)
Så jeg skal ikke klage, for på natta er det rolig, ingen skriking, og på dagene og ettermiddagen er alt bare rolig og kos...Stortrives ute på trilletur da, så rundt 3 lange turer blir det ofte i løpet av dagen[:D][:D]

Lykke til videre og håper de herlige dagene dine fortsetter sånn som de har gjort hittil[:D]

Det er jo skikkelig deilig! Bare kos med baby da. Tror jeg er litt bortskjemt jeg også, for Petter gråter så og si aldri han heller. Har ikke vært utrøstelig en eneste gang enda. [:)] Men har etterhvert blitt litt utrolig på kvelden, så nå prøver vi å skyve leggingen til litt tidligere på kvelden. Litt bal enda, men. [;)] Klokka elleve sover han i alle fall alltid, og sover til en gang mellom 3 og 6. Deilig. [:)] Men jeg har en sønn som var stikk motsatt også, så jeg vet hvor ufattelig heldige vi er når babyene er rolige. [;)] Nyt det du![:)]

ORIGINAL: Noah070307

Tror jeg har verdens mest fantastiske sønn. Han skiller mellom dag og natt, gjort siden han ble født nesten. Tar meg kanskje toppen 10 min med amming og raping om natta så sovner han igjen, oppe max 2 ganger. Sovner kl elleve om kvelden og våken fra åtte ca. Eneste gangene han gråter er når han vil ha mat. Gir grynte signal når han vil ha kos.Han er bare så utrolig snill [:D][:D] Jeg føler meg bare så utrolig heldig, er verdens lykkeligste jeg[:D][:D]

Nå ligger han på sofaen å tar seg en liten cowboy strekk.

Mitt lille unikum [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

har hatt det sånn med begge mine[:)]har vert utrolig heldig ja..det er deilig[:)]

Back
Topp