Mitt lille mannfolk prosjekt..

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg er nå 20 uker på vei. Har en merkbar kule på magen. Vi skal reise til fjells nå i vinterferien sammen med to venne par som alle vet jeg er gravid.. disse damene er typisk som kjenner på magen å spør om alt... også med på denne turen er min manns 16år gamle sønn.. her har pappa ikke kommet på å fortelle om graviditeten enda... så nå skal jeg teste litt hvor lenge han har tenkt å la være å si noe. D er ikke noe annen grunn enn han glemmer d av, men kjære min tid da mann. ... har gitt beskjed til di vi skal reise med (slik ikke di avslører, men kansje klarer få på lyse hos far).. så dette er mitt "hvor lenge kan en mann utelate vesentlige ting prosjekt".... hehe. .. jeg vet, teit. .. men litt gøy å se kor lenge han kan vase d vekk.. vi har et felles barn fra tidligere så dette er jo ingen atombombe å komme med liksom....:) en fantastisk mann og far, men muligens litt distre:-)

• Liker
Reactions: jb
Jeg må nesten le litt :p Jeg vil tro denne gutten ser det selv om faren ikke får ut fingern snart (eventuelt tunga) :p

hihihi
Vil nok tro som ulfa her at gutten ser det selv om ikke mannen din klarer å få sagt det selv :)
Mulig han er av de mest sistre mannfolka jeg har hørt om ja:p

He, he, kan jo bli gøy å se hvor lang tid det tar. Og om gutten kommer til å skjønne det før mannen kommer på å si det. :)

Back
Topp