Mitt legekontor ringte meg i dag

LoLeLi

Betatt av forumet
Mitt legekontor ringte meg i dag og ville flytte timen til svangerskapskontroll fra 27 november ( uke 12) til neste uke, er da i uke 9. Hun jeg snakket med sa ikke hvorfor noe annet enn at legen ville det.
Noen som kan tenke seg hvorfor? Jeg har time til TuL 22 november, kan det være at legen vil ha noen prøver før det?

Jeg kommer å gruble på dette nå helt til timen. Når hun ringte i dag var jeg på jobb og fikk ikke tid å reflektere så mye over det før jeg kom hjem.

Mitt legekontor ringte meg i dag og ville flytte timen til svangerskapskontroll fra 27 november ( uke 12) til neste uke, er da i uke 9. Hun jeg snakket med sa ikke hvorfor noe annet enn at legen ville det.
Noen som kan tenke seg hvorfor? Jeg har time til TuL 22 november, kan det være at legen vil ha noen prøver før det?

Jeg kommer å gruble på dette nå helt til timen. Når hun ringte i dag var jeg på jobb og fikk ikke tid å reflektere så mye over det før jeg kom hjem.

Min lege sa at det var ny praksis å ta blodprøver etc allerede fra uke 8 nå, og gjerne så tidlig som mulig, så kan jo bare være at de vil gjøre det litt før uke 12 for deg av den grunn :)

Det kan være at de har oppdaget at prøvene bør tas mellom uke 8 og 10.det var det jeg fikk beskjed om ihvertfall. Det er ingenting å bekymre seg for :Heartred

Kan være noe så enkelt som at legen har bedre tid den ene dagen. Bare flyttet på timen din for å få sin egen kabal til å gå opp. Ville ikke bekymret meg om jeg var deg :)

Jeg tok prøvene i går og hadde første kontroll da. Var 7+2 da :) ville inne bekymret meg i det hele tatt

Okei Ja sannsynligvis er det ingenting å bekymre seg for. Jeg ville egentlig tatt de blodprøvene før selv. Så bra den ble endret.

Jordmor satt meg opp på time i morgen (8+3) til blodprøve og levering av urinprøve på helsesenteret. Jeg hadde første time allerede i uke 4 da, bare samtale.
Neste jordmor-time når jeg er 10+4 :-)

Back
Topp