Mitt hobbygalleri- OPPDATERT 29.03.08

Julius Umulius

Forumet er livet
VOGN-DYNEtrekk

Og så til sengen (80x100)

Babyteppe

STELLEBAG!

[hr]

DIGI SCRAP

[hr]

[hr]

SNØGGEL BØGGEL
[hr]

Min 1. Snøggel Bøggel

Min 2. Snøggel Bøggel

.......................................................................................................................................................................

Min 3. Snøggel Bøggel

.......................................................................................................................................................................

Min 4. Snøggel Bøggel

Min 5. Snøggel Bøggel

Min 6. Snøggel Bøggel

[hr]
KLOKKER
[hr]

NYDELIG!!!!!!!!!!!!!

Her var det mange fine!!!
Hvordan lager du disse?? Er helt blank på dette!!

NYDELIG!!!!!!!!!!!!!

Mange fine lo. Likte godt tekstene til bade- og svømmebildene... tror kanskje jeg også må bruke de tekstene.

Selger du snøggel bøggel? De var knall tøffe!!!!!!!!!!!

Kanonfine[:D]
Du er kanonflink hvordan lager du dei og hvor?

Har du en adr eg kan gå inn på??

Ha ein fantastisk sommer kveld [8D]

ORIGINAL: MGLA

Kanonfine[:D]
Du er kanonflink hvordan lager du dei og hvor?

Har du en adr eg kan gå inn på??

Ha ein fantastisk sommer kveld [8D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=4348742

hvis d er snøggel du tenker på [;)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

NYDELIG!!!!!!!!!!!!!

Så flink du er[:)]

Oppdatert med julekortet [:D]

flink du er!

Så utrolig flink du er!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Herregud så mye fint! Liker jo egentlig ikke digiscrap, men du er jo så knallflink!![:)]
Så stilig med det 2-tallet med masse bilder inni, og den venner-LO'en var så søt! Har du tatt de bildene selv og redigert sånn at det er hvitt rundt?

Julian Emil minner meg litt om Tobias med alt det håret! Han bruker å være omtrent sånn som på "kiler i magen".. Og så har han samme antrekk som han har på seg på John Deere-LO'en. Digger det!! Hihi![:D][:D]

Så nydelig det var!!!!
du er kjempe flink!!! Både til å ta bilder og scrappingen!!!
Ja, og syingen også da![:D]
Kunne jammen ønske det var meg som var så flink.....

ORIGINAL: tullmusa

Herregud så mye fint! Liker jo egentlig ikke digiscrap, men du er jo så knallflink!![:)]
Så stilig med det 2-tallet med masse bilder inni, og den venner-LO'en var så søt! Har du tatt de bildene selv og redigert sånn at det er hvitt rundt?

Julian Emil minner meg litt om Tobias med alt det håret! Han bruker å være omtrent sånn som på "kiler i magen".. Og så har han samme antrekk som han har på seg på John Deere-LO'en. Digger det!! Hihi![:D][:D]

Bildene å Venner LOen med hvit bakgrunn har eg tatt selv ja, men i studio. Lånte studio og tok bilder av hele barselgruppa, knall gøy [:)]

jeg bøyer meg i støvet.....

:) utroli mange bra

Oppdatert med vogndynetrekk [:)]

Så flink du er. Også så mye forskjellig.Veldig gjennomført!

Back
Topp