Mitt gledelige mareritt

SpireNr4og5

Andre møte med forumet
Ordinær ultralyd i dag:
 I dag fikk jeg vite at jeg venter ei jente og en gutt! tenk tvillinger, jeg har 3 barn fra før av og yngstemann er bare 9 måneder, så om noen måneder har jeg 3 "babyer". Et gledelig mareritt! Frykten har nesten lagt seg, og vi forstår at vi vil mestre det å ha fem barn også! :-D

Ohoy! Det blir spennende!Gratulerer med to i magen!

Åjj Åjj! Blir å gå bare bra! Gratulerer så mye med dobbel lykke

Åjj Åjj! Blir å gå bare bra! Gratulerer så mye med dobbel lykke

Oisann! Effektiv du hehe 

Gratulerer så mye med tvillingbabyer :D 

Oi,gratulerer så mye!!:) Har du hatt mistanke om at det var to der inne,eller kom det som et skikkelig sjokk?

Gratulerer så mye! Jeg fikk samme overraskelse på min UL, og jeg har en jente på 13 mnd fra før! Skal nå ha to gutter. Det er litt skrekkblandet fryd, men tenk så gøy det blir!  

oj, for en overraskelse!! Gratulerer så masse! Det blir nok hektisk ja, men tenk så mye glede de små vil få av hverandre opp gjennom oppveksten :)

Dobbelt LYKKE  Gratulerer

Gratulerer så mye..  dette blir nok stor stas!

Så fantastisk spennende og skummelt! Gratulerer så mye=)

gratulere så masse! :D superspennende da!.. blir nok dobbel glede :D

Der er du fra terminforumet mitt meds siste på 9 mnd :D

Gratulerer nok en gang med dobbel lykke 

Jeg fikk en liten mistanke for en 5 6 uker siden, lyttet med dobbleren jeg har selv her hjemme, og jeg fant 2 forskjellige hjerterytmer på hver sin side av magen, sa ifra om det til min jordmor. Men hun fant kun en og påstod da at det kun var 1, så jeg lot det være med det! Men i dag på ultralyden så sa "legen": "Vet dere hva jeg ser?" og da viste jeg det med en gang! :-D

Så det var igrunn et sjokk, men var på en måte blitt litt forberedt tidligere!

Ja her er jeg! Gratulerer så mye nok en gang til deg også! :-D

oioioi!!! gratulerer så mye :))

Wow.... Gratulerer så mye med tvillinger. Blir nok supermoro

Blei litt rørt her jeg.. hehe.. følsom for tida

Back
Topp