Mitt galleri! (oppdatert)

¤Luga¤

Gift med forumet
Jeg vil også lage et galleri med mine LO`s!
Men, jeg har ikke scanner for hånden. Så håper dere klarer å se ca hvordan de ser ut allikevel[&:]
Vi prøver[:)]

Det står: Ekte kjærlighet gir stjerner i øynene.

Der var det mye fint![:)]

Men et lite tips - ta de uta av lommene før du tar bilder av dem, legg dem flatt på gulvet og stilld eg over sånn at du tar bildene i 90 graders vinkel, da får man med hele LOen i rette dimensjoner og får med alle detaljene[;)]
Jeg har heller ikke scanner, men gjør dette, i tillegg til at jeg legger de vet verandadøra (evt ute på verandaen når være tillater det) og tar bilde uten blits-blir som regel ganske bra resultater av det[;)]

ORIGINAL: Lotten

Der var det mye fint![:)]

Men et lite tips - ta de uta av lommene før du tar bilder av dem, legg dem flatt på gulvet og stilld eg over sånn at du tar bildene i 90 graders vinkel, da får man med hele LOen i rette dimensjoner og får med alle detaljene[;)]
Jeg har heller ikke scanner, men gjør dette, i tillegg til at jeg legger de vet verandadøra (evt ute på verandaen når være tillater det) og tar bilde uten blits-blir som regel ganske bra resultater av det[;)]

har du et hvitt bord eller benkplate blir det også veldig bra å legge der.. Jeg har hvitt stuebord og legger alltid LOene der når det skal taes bilder av de [:)]

Smart! Skal begynne å ta bilder før de settes i album! For jeg orka ikke begynne å dra ut alle nå...

Men, det var lurt[:)]

kjempemasse fine LOer du he laga[:D] kjekt se den første du hadde bilde av siden e he samme arket å he lurt på korleis e sku bruke den hehe. kjempeflink e du iallfall[:D]

ORIGINAL: summer82

kjempemasse fine LOer du he laga[:D] kjekt se den første du hadde bilde av siden e he samme arket å he lurt på korleis e sku bruke den hehe. kjempeflink e du iallfall[:D]

Takk!

Hehe, ja, kjekt med inspirasjon[:D]

Back
Topp