Mitt fantastiske egg<3

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Vi hadde tre egg på frys, ett alene og to sammen:) di skulle ta opp det som lå alene først å se om det overlevte, å d gjorde det<3 og det hadde delt seg videre i 7 (var 4 da det ble frosset ned) :D så da blir det innsett i morgen kl 11:40, mannen kommer hjem fra sjøen kl 10 så han får også være med:) så dette er en veeeeldig god dag!!

Så spennende! :D Lykke til!

åå så spennende :D Masse masse lykke til i morgen :D Måtte en nydelig test lyse om deg om et par uker :D

Spennende :-) Masse lykke til :D

Vi hadde tre egg på frys, ett alene og to sammen:) di skulle ta opp det som lå alene først å se om det overlevte, å d gjorde det<3 og det hadde delt seg videre i 7 (var 4 da det ble frosset ned) :D så da blir det innsett i morgen kl 11:40, mannen kommer hjem fra sjøen kl 10 så han får også være med:) så dette er en veeeeldig god dag!!
Så spennende! Masse lykke til!

Dette er sikkert et teit spm, men deler egget seg videre når det er frosset? Eller etter at det er tint opp igjen? Tenkte liksom at det lå i "koma" når det var frosset..

Så spennende! Masse lykke til!

Dette er sikkert et teit spm, men deler egget seg videre når det er frosset? Eller etter at det er tint opp igjen? Tenkte liksom at det lå i "koma" når det var frosset..

Finnes ingen teite spørsmål:)Nei det deler seg ikke når det er frosset:) det fortsatte å dele seg etter at det var tint:)

Tuusen takk for alle lykkeønskinger damer! :D nå ligger jeg på sofaen med en ekstrem kvalme og følelsen av å måtte kaste opp:/ lurer på om det er bivirkning av lutinusen? Hadde ikke det ved ferskforsøket:/ kanskje spysyken?:O

Finnes ingen teite spørsmål:)Nei det deler seg ikke når det er frosset:) det fortsatte å dele seg etter at det var tint:)
Hehe, føler det er greit å spørre om mye rart her inne, godt det finnes et forum, lurer på hva man gjorde før :) Det må jo være et bra tegn at det fortsetter å dele seg etter at det er tint. Så spennende! Syntes det er helt fantastisk at det går jeg :) Lykke til, krysser fingrene for at det egget er en liten gutt eller jente om 9 mnd!

Gratulere! Mitt delte også seg i 7! Lykke til imorgen

Tvi tvi, lykke til og god ruging! :-)

Gratulerer og rug vel ♡♡

Back
Topp