mitt første magebilde (sammenligning)

RenathePro

Gift med forumet
Magen min i dag, 28+1. Valgte å kutte hodet siden jeg nettopp har vært i dusjen

Magen i uke 28 med David for 17 måneder siden.

Litt morsomt å se forskjellen selv om bildene er ganske anderledes. Føler meg mye tykkere denne gangen, selv om jeg er lettere på vekta nå enn da.. Eneste jeg har merket til nå er at rumpa har blitt mye større og jeg har fått kjærlighetshandtak
Det begynner også å bli trangt, ikke mer "navvel" hud å gå på, så snart sprekker vel de gamle opp og nye kommer Fikk strekkmerker i uke 30 sist og det er ikke så lenge til

Skal forresten på ul i morgen for å se etter kjønn Gleder meg!!!

nydelig mage!!

nyudelige mager! ser ut som du har en annen form denne gngen ja[;)]

nydelig mage har du.. begge gangene [:D][:D] magen din er høyre opp nå enn sist.. kanskje jente [;)][;)]

samme tenkte jeg, annen form på magen denne gangen!
Tror du har jente i magen din![;)]

ORIGINAL: connie83

nydelig mage har du.. begge gangene [:D][:D] magen din er høyre opp nå enn sist.. kanskje jente [;)][;)]

Du venter nok en jente vil jeg tro[:)]
Typiske tegn på at man skal ha jente er love handels, større rumpe og ganske høy mage[:)]

Tusen takk for komplimenter [:D] Føler meg ikke spesielt sexy akkurat [8D]

Blir spennende å se om vi får se kjønn i morgen da!! [:D][;)]

ORIGINAL: Maddis

nydelig mage!!

Fiiiiiiiiiiiiiiine magen[:D]

Også er den rundere enn sist [;)] Tipper jente [:D][;)]

flott mage! Magen virker rundere nå enn sist ja. blir spennende å høre hvilket kjønn som bor der inne [:D]

ORIGINAL: ThereseAa

flott mage! Magen virker rundere nå enn sist ja. blir spennende å høre hvilket kjønn som bor der inne [:D]

Back
Topp