Mitt første møte med skatten

Lilly

Betatt av forumet
I dag har jeg vært på tidlig ul. Noe så herlig! Jordmor kalte h*n for skatten, noe jeg synes var veldig søtt. Skatten beveget masse på seg, og vi så hjertet slå <3

Men jeg ble satt tilbake nesten 2 uker. Hun sa jeg var 10+3. I følge alle andre kalkulatorer er jeg 12 uker i dag. Skjønner ingenting. Trodde jeg hadde regelmessig mens. Men får bare trøste meg med at alt stod veldig bra til med den lille. Får prøve å holde på hemmeligheten litt lenger :)

Godt alt var bra med lille skatten! :)

Så godt at alt sto bra til :)

Så bra at alt stod bra til:) jeg ble også satt tilbake til 10+3 igår ;) hehe.. merkelige greier..men :)

Sent from my HTC Desire HD A9191

Godt at alt sto bra til :) Jeg tror jeg venter med å regne på svangerskapsukene før ordinær UL jeg, ble satt tilbake 4 dager etter privat UL..

Godt at alt sto bra til :) Jeg tror jeg venter med å regne på svangerskapsukene før ordinær UL jeg, ble satt tilbake 4 dager etter privat UL..

Tenker egentlig det jeg også, men problemet er at ordinær ul nå kanskje blir for tidlig? Er bare uke 16 da(hvis jordmor har rett). Lurer på om jeg bør utsette ul eller ikke?

Dersom de ser på ordinær ul at det er for tidlig, får du ny time. Kjenner flere som har hatt oul i uke 16-og ny i uke 20.

Så bra at alt så fint ut med den lille skatten :)

Back
Topp