Mitt første; fødeansikt!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
"Åhhhh nå føder du snart- du har jo føde ansikt!" Slutt å gi meg falske forhåpninger!!! Jeg er hoven i ansiktet ja- men det er helt sikkert Vann i denne varmen!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Haha, jeg har ikke hørt den enda, håper jeg slipper også. Tror den som hadde sagt det hadde fått et stygt blikk tilbake. Føler meg svær, tung og ulekker fra før om ikke noen skal kommentere at jeg ser hoven ut i trynet også :)

Folk sier så mye rart.. den ha jeg ikke hørt før, men var en butikkansatt som sa jeg så ut som jeg sprekker isted, takk for den, fortsatt over en måned igjen...

termin 21.07.2013

Fått servert et par av de i deg jeg også. Takk for den, ja!

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Fikk jeg høre da jeg kom i barnehagen her en dag og - skikkelig trivelig :P
Grattis - du ser ut som en dass kunne vedkommende like gjerne sagt. :P

Fikk jeg høre da jeg kom i barnehagen her en dag og - skikkelig trivelig :P
Grattis - du ser ut som en dass kunne vedkommende like gjerne sagt. :P
He He! Godt å høre at det ikke bre er meg som er nærtgende;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

folk er så utrolig greie noen ganger ;) huff :)

Husker min mor sa til meg at nå har du fått fødeansikt, skjer nok når som helst. Dette var dagen før termin. Selvsagt kom d t å skje når som helst;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Alle rare kommentarer man får som gravid!

Det ligger noe i fødeansikt faktisk. Noen får litt større nese andre større lepper og noen større bollekinn. Jeg fikk det sist og alle sa at jeg aldri kom til å gå til termin. Stemte veldig bra da storebror kom nesten 4uker før.
Så det er nok ikke så lenge igjen nå ;)

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Det ligger noe i fødeansikt faktisk. Noen får litt større nese andre større lepper og noen større bollekinn. Jeg fikk det sist og alle sa at jeg aldri kom til å gå til termin. Stemte veldig bra da storebror kom nesten 4uker før.
Så det er nok ikke så lenge igjen nå ;)

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Joda, det kan jeg være enig i.
Men med mindre man står hverandre veeeldig nære/ er i slekt synes jeg det er normal folkeskikk å trå litt varsomt med sånne kommentarer. :P

Joda, det kan jeg være enig i.
Men med mindre man står hverandre veeeldig nære/ er i slekt synes jeg det er normal folkeskikk å trå litt varsomt med sånne kommentarer. :P
Seff!! Hvem som helst kan ikke få lov til å kommentere det. Er forbeholdt til familie og goode venner :)

Seff!! Hvem som helst kan ikke få lov til å kommentere det. Er forbeholdt til familie og goode venner :)

Var liksom det første jeg hørte da jeg kom inn barnehageporten; Nei så støgg og feit du er! :p = jøss, nå har magan synki ja! Også harru fått fødeannsikt ser jeg!

I oversatt betydning ;) Haha... Hormones ;) Takk for det ;)

Var liksom det første jeg hørte da jeg kom inn barnehageporten; Nei så støgg og feit du er! :p = jøss, nå har magan synki ja! Også harru fått fødeannsikt ser jeg!

I oversatt betydning ;) Haha... Hormones ;) Takk for det ;)
Folk eier ikke folkeskikk...

Back
Topp