Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He He! Godt å høre at det ikke bre er meg som er nærtgendeFikk jeg høre da jeg kom i barnehagen her en dag og - skikkelig trivelig
Grattis - du ser ut som en dass kunne vedkommende like gjerne sagt.
Det ligger noe i fødeansikt faktisk. Noen får litt større nese andre større lepper og noen større bollekinn. Jeg fikk det sist og alle sa at jeg aldri kom til å gå til termin. Stemte veldig bra da storebror kom nesten 4uker før.
Så det er nok ikke så lenge igjen nå
♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡
Seff!! Hvem som helst kan ikke få lov til å kommentere det. Er forbeholdt til familie og goode vennerJoda, det kan jeg være enig i.
Men med mindre man står hverandre veeeldig nære/ er i slekt synes jeg det er normal folkeskikk å trå litt varsomt med sånne kommentarer.
Seff!! Hvem som helst kan ikke få lov til å kommentere det. Er forbeholdt til familie og goode venner
Folk eier ikke folkeskikk...Var liksom det første jeg hørte da jeg kom inn barnehageporten; Nei så støgg og feit du er! = jøss, nå har magan synki ja! Også harru fått fødeannsikt ser jeg!
I oversatt betydning Haha... Hormones Takk for det