Mitt første brudd.En vanskelig tid

ORIGINAL: klumpen84

Høres ut som du virkelig har hatt det tøft nå... En god klem fra meg er alt jeg kan gjøre. Håper det ordner seg til det beste for deg og barnet
 
Jeg må bare si at du facinerer meg.
du har vært gjennom alt dette og har ikke engang tenkt på abort?
det er det ikke mangen som hadde klart tror jeg. du virker som den minst egoistiske person på dette forumet.
'gratulerer med jenta og ha ett fint liv med henne:)
jeg tipper alt ordner seg for deg på alle fronter:)
 
lykke til og stå på[:)]
 
Det er så godt å få støtte og oppmuntrende ord[:D][:D]
 
Lykke til med både fødsel og fremtiden[:)] stor klem
 
Jeg har det i grunn bra.Takk for at du spør[:)]
Er bare lei ventetid. Føler ikke jeg har gjort noe annet i hele 2008 og frem til nå.
Gleder meg til å møte henne og det kan skje når som helst. Er bare 4 dager til termin

Føler jeg har tatt tiden til hjelp[:)] Mitt nye liv starter hvert øyeblikk nå[:D]

Skummelt og spennende[:D]
 
Hvordan går det med deg nå som du har fått snuppa di i armene? Føler du deg mer klar for selvstendig foreldrerolle etter å ha bearbeidet en så vanskelig situasjon i svangerskapet? Jeg må i alle fall til deg, for du er en superhelt som takler dette så bra!
 
ORIGINAL: Super

Hvordan går det med deg nå som du har fått snuppa di i armene? Føler du deg mer klar for selvstendig foreldrerolle etter å ha bearbeidet en så vanskelig situasjon i svangerskapet? Jeg må i alle fall til deg, for du er en superhelt som takler dette så bra!


Hei Super[:D]
Det går myye bedre med meg nå[:)] Har ikke mye tid til å tenke på fortiden nå.Hun krever og fortjener all oppmerksomhet, så det hjelper. Nå er jeg mamma og takler det bra[:D]  superhelt hihi[8D]
 
Back
Topp