L Linni Forumet er livet VIP 1 Jun 2006 #1 Her er mitt første bad i baseng. Var kjempe godt for det er varmebaseng så er vi alene i det [:D] Stine Louise og mamma
Her er mitt første bad i baseng. Var kjempe godt for det er varmebaseng så er vi alene i det [:D] Stine Louise og mamma
L Linni Forumet er livet VIP 1 Jun 2006 #4 Gikk kjempe bra men hun kunne ikke sitte så lenge oppi ringen for da ble hu kalde [;)] Det er ca 32grader i vanne så hu fikk vært uti ca 30 min [:D]
Gikk kjempe bra men hun kunne ikke sitte så lenge oppi ringen for da ble hu kalde [;)] Det er ca 32grader i vanne så hu fikk vært uti ca 30 min [:D]
Linka Gift med forumet 2 Jun 2006 #5 Deilig for små og store kropper det tenker jeg. Skal prøve med Alexander snart, men må ha med gubben. Tør ikke dra med meg to barn alene. Klem
Deilig for små og store kropper det tenker jeg. Skal prøve med Alexander snart, men må ha med gubben. Tør ikke dra med meg to barn alene. Klem
stjerna85 Forumet er livet 2 Jun 2006 #6 Ååå det så deilig ut nå som det er varmt ute!!! Har tenkt å ta med meg Jonas på innebadet om ikke alt for lenge... Så nydelig hun er Linni[:D][:D]
Ååå det så deilig ut nå som det er varmt ute!!! Har tenkt å ta med meg Jonas på innebadet om ikke alt for lenge... Så nydelig hun er Linni[:D][:D]
*Chill* Forumet er livet 2 Jun 2006 #7 Åååå...så deilig det så ut da!!! Æsj....det forb....bassenget her er under oppussing og blir ikke åpnet før til høsten....[8|]
Åååå...så deilig det så ut da!!! Æsj....det forb....bassenget her er under oppussing og blir ikke åpnet før til høsten....[8|]
H Hanna C Gift med forumet 2 Jun 2006 #8 Kjempenydelig liten snuppe da[:)] Den baderingen var fancy! Hvor har dere fått tak i den?
L Linni Forumet er livet VIP 2 Jun 2006 #9 ORIGINAL: Hanna C Kjempenydelig liten snuppe da[:)] Den baderingen var fancy! Hvor har dere fått tak i den? Vet ikke svigermor som kjøpte ørten til Ole Martin så jeg åpnet den fra pakken den dagen vi bada [;)]
ORIGINAL: Hanna C Kjempenydelig liten snuppe da[:)] Den baderingen var fancy! Hvor har dere fått tak i den? Vet ikke svigermor som kjøpte ørten til Ole Martin så jeg åpnet den fra pakken den dagen vi bada [;)]