Mitt første år - bok.

FrøkenHM

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg har lyst å kjøpe en bok til babyen der jeg kan fylle inn detaljer og gjerne sette inn bilder fra barnets første år. Noen som har en fin en som de er kjempe fornøyd med å anbefale? [emoji4]

Jeg har lyst å kjøpe en bok til babyen der jeg kan fylle inn detaljer og gjerne sette inn bilder fra barnets første år. Noen som har en fin en som de er kjempe fornøyd med å anbefale? [emoji4]

Jeg sitter å vurderer «babyjournalen, små og store begivenheter i barnets første år», men vil en tur i butikken først og se litt mer hvordan den ser ut inni[emoji4]

Jeg har babyjournalen til førstemann og er veldig fornøyd. Vipper nå mellom den og en annen en til lillemor, men lurer på om jeg skal prøve en ny bare fordi jeg liker litt forandring.

Jeg kjøpte en som heter «da jeg var liten». Har skrevet inn litt fra svangerskapet allerede. Mener det er sånne lommer for å ha bilder i.. den greieste av de som var i bokhandlene på senteret. Orket ikke lete mer enn det da det var 100 andre ting på lista den dagen ;)

Meg som liten, tror jeg serien heter. Skal dobbeltsjekke år heg står opp. Men den er utrolig(!) fin!

Jeg var å så på babyjournalen nå i dag og likte den veldig godt. Så jeg går nok for den. [emoji4] Men bestiller den på nettet for den var 100kr dyrere i butikken.

Jeg var å så på babyjournalen nå i dag og likte den veldig godt. Så jeg går nok for den. [emoji4] Men bestiller den på nettet for den var 100kr dyrere i butikken.

Kjøpte den i dag jeg og:) Ark hadde 40% på hele butikken, så fikk den for 179,- [emoji4]

Jeg har kjøpt «Din historie» fra Minikids.no - kjempefin! Der kan man ta ut og inn ark, og legge til flere ark [emoji4]

Back
Topp