Mitt eneste symptom..

Elvira

Glad i forumet
Januarhula 2014
..er at jeg er tett i nesa! Det er helt merkelig dette, hadde det ikke vært for at jeg har testa så hadde jeg ikke tenkt tanken på at jeg er gravid. Hvis vi ser bort fra tr som ikke kommer da :excited001
De andre to gangene har jeg hatt disse kvalmebølgene, vonde pupper, stikninger etc men nå - ingenting bortsett fra nesa. Det kommer vel:-) Har dere det annerledes enn tidligere eller er det likt så langt?

sist hadde jeg ømme pupper, ellers fikk jeg ingen andre symptomer før jeg var 6 uker på vei. Nå derimot har jeg ikke ømme pupper(hadde det, men gikk plutselig over), men veldig svimmel til tider, sulten heeele tida og må spise noe hvertfall hver andre time - helst oftere :P Stikninger/murringer nederst i magen, super trøtt, tisser hele tida, tett i nesa.. Ikke vært noe særlig kvalm ennå, men det kommer nok :P Så ja, litt annerledes denne gangen. Jeg blei litt bekymra her for noe dager siden da jeg syns jeg ikke hadde noen symptomer, i og med at de ømme puppene forsvant. Men så kom alt dette :P

Har veldig lite symptomer jeg og.. Litt ømme pupper og litt trøtt..

Har ikke symptomer jeg..

Stikking i magen og noe vondt, ømme bryster og veldig kvalm om kvelden.. Ingen oppkast enda : D

Foreløpig har jeg hatt en del stikkinger og murringer, og i dag har kvalmen som smått begynt å melde seg. Sliter litt med den overveldende trøttheten innimellom også, men bare på dagtid selvfølgelig. Om nettene er jeg LYS våken! :D
Forrige gang holdt puppene på å sprenge seg ut av bhen innen uke 3, det har jeg heldigvis ikke merket noe til denne gangen - enn så lenge i alle fall :P

Jeg glemte hetetokter og veldig trøtt og sliten på kvelden :)

Er også tett i nesa!:-( fryktelig kjipt! Stikking i brystene og veldig trøtt..zzzZzzZzZ.
Venter ennå kvalmen... Er uke 6 idag, og fremdeles ingen kvalme. Forrige gang var jeg fryktelig kvalm fra uke 5-10. Nå er jeg nokså fin.

Jeg venter forresten på at puppene skal ta litt av, er ikke å forakte med litt større puppestell i noen måneder :laughing002

Sist kjente jeg knapt at jeg var gravid, denne gangen har jeg MASSE symptomer! :) Bare jeg ikke blir så veldig mye mer kvalm, så er det greit :)

Har fremdeles ikke symptomer, på denne tiden forrige gang tror jeg at jeg hadde litt men ikke mye..

Back
Topp