Mitt beste kjøp!

Sinus84

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Må være babygymmen til Oda og Daniel. Vi har fischer price precious planet og jeg er storfornøyd (selv om jeg i bunn og grunn ikke tror at det er så viktig hvilken gym det er så lenge det er noen leker og forskjellige farger på den)
Her kan jeg legge en og en eller begge to samtidig og de er kjempeivrige! Fekter og kaver, ruller på siden, sparker og styrer:) Så er det deilig for mor å få litt fri til blant annet å sjekke babyverden:)

Hvordan leker deres gull, har dere også babygym eller bruker dere noe annet?

så deilig at begge kan ligge der samtidg da [:D]
Her ligger Jonas under en gym, men er mye mer interresant å se på mamma eller pappa som sitter i sofaen. Han ligger nå der å skravler og koser seg. Så blir han litt mer "HEY! ta meg opp da!!"
så sitter han på fanget sånn type 15 min å leker med en sånn håndrangle (?) med masse ringer på med mye forskjellig farge og form.

etter 2 timer med mye pludring og lek er det tid for en liten lur [:)] da er det endelig litt alene tid for oss "voksene" [:D][:D]

Vi har også en babygym,men den store hiten her i huset er vippestolen fra fisher price..
Den er verdt sin vekt i gull!!!

baby gymmen er også mitt beste kjøp[:)] gutten vår elsker den!! Nå har han begynt å få fatt i lekene helt bevisst og[:)] Er så artig å se på. Han smiler og prater og leker og koser seg!! Elsker babygymmen sin!! Og mamma og pappa kan da spise frokost, middag og gjøre annet med god samvittighet, for han elsker å leke der[:)][:D]

Vi har også babygym, og han elsker den! Har endelig forstått at han kan leke med den. I begynnelsen ble han sint når vi satt den over han fordi den ødela for utsikten mot mamma og pappa. Hehe. Bare et problem her. Når han ligger på gulvet så begynner han å alltid å hikke! [&:]
Han ligger på et tykt teppe, og leketeppet sitt og har til og med ullteppe oppå seg, men begynner likevel å fryse! Så han kan bare ligger der en liten stund.

Har også kjøpt leke som går over babybjørn vippestolen vår. Den liker han også godt![:D]

Back
Topp