Mitt aller første scrapp!

tullmusa

Forumet er livet
Først må jeg nå få takke dere for at jeg fant ut jeg skulle begynne å scrappe. Det er noe jeg kommer til å storkose meg med. [:)]

Her er mitt aller første scrap. Har brukt flere timer på det, og aner ikke hvor mange ganger jeg ommøblerte på bilder og tekst! Perfeksjonist? Jeg?
JAH![:D] 
Må si jeg ble ganske fornøyd. Har jo ikke så masse å pynte med ennå, men litt bamser fikk jeg da tak i. [;)]
(Bildet ble litt uklart. Skal ta med sambo sitt kamera neste gang.)

Kjempefint, tullmusa[:D]

Kanskje jeg også må begynne. Aner ikke hva det går ut på. Men blir smitta av basillen her ja[;)]

Takktakk![:D]
Åhh, det er så deilig å sitte med.. Er bare å klippe papir og bilder, og sette det fint sammen. Jeg har skrevet ut tekst på data, men tror jeg blir å skrive for hånd også. [:)]

Oi!!! det så jo super proft ut!!! Kjempe fint!!!![:D]

[:(][:(][:(][:(] får ikke se bildet????

ORIGINAL: kjærsti

[:(][:(][:(][:(] får ikke se bildet????

Hmm.. Kanskje etter klokka ett? Går så tregt her mellom 00 og 01..[8|]

Haha.. Tenkte jeg skulle begynne i går, men så ble jeg såååå frustrert, for det ble ikke slik jeg ville ha det:P Har så mye å pynte med men det blei lissom ikke slik jeg så det for meg:P

Så fin den var [:D]

ORIGINAL: lilletrampe

så fiiin[:)]

sikker på at det er den første???[;)]

Hehe! Ja, er mitt første scrap. Men har klippet og limet og laget masse collager osv da jeg gikk videregående. [;)]

Takk takk![:D]

hvor er bildet?

I 1. innlegg... [8D]

Wow.. du er kjempe flink[:D]

Gleder meg til å sjå fleire scrappe sider[:D]

nyyydelig!!!  jeg er imponert[8|][8|][8|]

Tusen takk alle sammen. [:)]

Men monicola, hva mente du med Z? Bildeoppsettet?

Yes! Skjønte den. [;)]
Har hatt plakatkurs og mye sånt på videregående, men lenge siden jeg har holdt på med sånt. Men man kjenner det på seg, og ser det med èn gang der blir noe feil..

Kan jo kanskje kalles "scrappegehør". Hehe![:D]

ORIGINAL: monicola

ORIGINAL: tullmusa

Yes! Skjønte den. [;)]
Har hatt plakatkurs og mye sånt på videregående, men lenge siden jeg har holdt på med sånt. Men man kjenner det på seg, og ser det med èn gang der blir noe feil..

Kan jo kanskje kalles "scrappegehør". Hehe![:D]

Flott scrapp iallefall, gleder meg til å se de neste [:)]

Ja, jeg også! [:D] Har flere scrapp inni hodet.. Er bare å få de ned på papiret. [;)]

Fint [:)][:D]

Back
Topp