Mitsubishi Outlander

Pembie

Glad i forumet
Vurderer å kjøpe en sånn. Noen som har erfaringer med bilen?

hadde 2006 modell, og var veldig fornøyd. Men merket raskt at den var veldig liten når vi fikk to barn, så da kjøpte vi heller en Wv touran. Mener å ha hørt at de nye modellene av outlanderen er betraktelig større enn den vi hadde.

ORIGINAL: ehtereM

Den nye eller gamle modellen??

2010 mod[:)]

goood plass og meget behagelig å kjøre....- hvis det er den nye modellen du mener..

Den nye modellen er romsligere enn den gamle, også penere å se på.

*drømmer om nettopp den bilen*

Ok. Har ingen erfaring med den nyeste modellen. Men vi hadde en 06 modell, og det ble veldig liten syns jeg, etter vi fikk nr 2. Vogna tok liksom hele bagasjerommet. Men ellers så var vi superfornøyd med bilen. Veldig romslig i baksetet, selv med to bilseter.

Vi har en 2010-modell.
Den er HELT fantastisk!
*elsk*

Vi hadde Passat før, og var forberedt på at Outlanderen muligens hadde litt mindre plass, men langt i fra. Outlanderen har kjempegod plass.
Og en drøm å kjøre. Og fin å se på.

ORIGINAL: Oline V2

Har du sett svaret mitt?

Leste det nå[:)] Ønsker meg en sånn, ser jeg.... Har sett litt på farge, og syns den brune er veldig stilig[;)] De er ikke så ille dyre heller, egentlig. Vi bor litt kronglete til, så vi er avhengig av 4wd, og de koster jo gjerne litt mer.

ORIGINAL: Pembie

Har du sett svaret mitt?

Leste det nå[:)] Ønsker meg en sånn, ser jeg.... Har sett litt på farge, og syns den brune er veldig stilig[;)] De er ikke så ille dyre heller, egentlig. Vi bor litt kronglete til, så vi er avhengig av 4wd, og de koster jo gjerne litt mer.

JA, den brune er nydelig.
Jeg føler iallefall at man får masse bil for pengene når man kjøper Outlander.
Og så får man jo 5 års garanti

Vi føler iallefall at vi har kjøpt den optimale familiebil.

ORIGINAL: Pembie

Har du sett svaret mitt?

JA, den brune er nydelig.
Jeg føler iallefall at man får masse bil for pengene når man kjøper Outlander.
Og så får man jo 5 års garanti

Vi føler iallefall at vi har kjøpt den optimale familiebil.

Så godt å høre! Tror jeg må finne en forhander og ut å prøvekjøre[:D][:D][:D]

Back
Topp