mitsubishi outlander

*Susseline*

Forelsket i forumet
Jeg har så lyst på den bilen jeg[:)]
Tenker på 2004-2005 modell
Noen som har den her?
Lurer litt på bagasjeplassem jeg..er det plass til ei barnevogn i bagasjerommet? Ser så lite ut der[&:]

Er dere ellers fornøyd med bilen?

Det er en fin bil, men ja bagasjerommet ser veldig lite ut, men har ikke hatt bilen selv, så håper noen som har hatt slik bil kan svare.

har et vennepar som har 2009modellen, de har hvertfall god plass til vogn og hund baki der.. De har OTH.

prøvekjørte 10-modellen for noen uker siden, og har kjørt 08modellen et par ganger også.. DØDSGOD bil, og den står på vår liste når vi skal skifte ut passaten til neste år [:)]
Bagasjerommet er dypt, men sammenliknet med vår passat er det mye smalere - pga hjulbuene (eller hva det nå heter...) som tar mye av bredden.. Men at du får ei vogn inn er sikkert..

Skal se på en bil på mandag, får ha med meg ei vogn å teste det ut[:)]
Har sånn trua på denne bilen, skal ikke ha så ny vi da...[;)]

vi har!! 2006 modellen...men det er likt med de der... har plass til vogn ja... men de nye er større bagasjerom i... men det er helt ok..hehe!

vi hadde 2005 modellen og fant ut at vi måtte bytte bil da vi fikk to barn. Hadde plass til vogna, og det var det. INgen plass til varer eller noe ekstra i bagasjerommet, i tillegg er det høyt å løfte opp vogna. Nå har vi Touran, og kunne ikke blitt mer fornøyd![:)]

Vi har, men vi har 2010-modell.
Der er iallefall bagasjerommet digert. Hadde Passat foer, og trodde det ville bli mindre plass i outlanderen, men der tok vi feil.
Helt utrolig hva vi faar stappa inn i den bilen!
Og den er fantastiks aa kjoere[:)]

De eldre modellene er jo mindre, men vet ikke hvor mye.
Har iallefall faatt inn en Brio Kombi-vogn + bagasje til to personer.

Vi skal ivei å se på en etter helga...dumt at det er så lite bagasjeplass da...hm..ja får vurdere når jeg får se den på ordentlig[:)]

Back
Topp