Misunnlig ....

*Warry*

Glad i forumet

På alle som har født,.
er så sliten og trøtt av å gå gravid, har prøvd alle kjerringsråd som finns men så
langt har det ikke hjulpet.
Gruer meg å gå overtiden ,har veldig dårlig erfaring fra 2 gutten min, gikk 12 dager og måte ta haste ks.
i dag skal jeg gå mange runder i trapper og se om det funger....råd råd .

lykketil til  dere  alle som ikke har født og de som har født ;)

Uff. Skjønner deg godt. Må være tungt at det er tungt. Og ikke minst å engste seg for at det samme skal skje igjen. Kan du ikke snakke med lege/jordmor om det, og evt få en avtale om å bli satt i gang hvis du går over termin? . . . - eller hva de vil råde deg til å gjøre.

Klem:)

Uff, kjenner meg godt igjen i misunnelsen..

Håper hver kveld når jeg legger meg at jeg skal våkne med rier eller av at vannet har gått, blir like skuffet hver gang jeg våkner og alt er like rolig.
 Jo nærmere termin jeg kommer jo mer føler jeg at jeg skal gå langt over tiden, ingen god følelse i det hele tatt Vil bare ha gutten min ut nå, men han har visst planer om å bli inne der en stund til ser det ut som.

Du er ikke alene om å være misunnlig på de som allerede har født. Men heldigvis så er det ikke lenge til det er vår tur også:D Og det skal bli godt som du skriver, er også møkk lei av å gå gravid og ha vondt i magen og ikke sove noe godt om nettene siden magen er i veien. 

Bare ikke slit den helt ut før fødsel. Her er jeg redd for å ta kjerringsråd:P Plutselig kommer han og jeg begynner å bli så usikker og nervøs for sykehuset :P

Masse lykke til deg også :)

Skjønner følelsen din. Har det sånn selv. Jeg er utrolig utålmodig denne gangen. Vil liksom bare blir ferdig med fødselen. Gått 2 uker over med begge mine, så kan liksom fortsatt gå 3 uker til :S  da blir jeg gaaaal

Back
Topp