Misunner babyer

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Babyer har det så fint! Ni kan stirre og glo på folk, - nett som det passer han! Og ingen bryr seg. Dersom eg hadde gjort det samme, hadde folk begynt å føle seg utilpass :P

Og kjem det nokon fornærme, kan han berre begynne å grine... Og så er den saken løst.. skjer det med meg, eg må liksom prate meg høflig vekk derifrå :p skulle tatt seg ut dersom eg begynte å grine :P

Han kan prompe nett kor det passer han, - lukta blir gjerne kommentert. Men ni, han kunne ikkje brydd seg mindre;)

Ja er mye sant i det S ;)

Og, de kan spytte på svigermødre og det er søtt, tro om det er like søtt hvis jeg prøver :p

Og lugge, og ta tak i nesen og kinnene og klipe til, mens man sier au, og han gliser. xsmile5

Blir trilla rundt i vogner med myke vognposer og dyner :)
Og får kos og mat og søvn akkurat når de vil :D

Og det blir ikke stllt noen som helst slags krav til de om å gjøre ting annet enn å ligge der og være søte!
Og alle elsker dem uansett! Ja det hadde vært deilig å få være litt baby av og til :D

trur det er likegreit vi ikkje hugse babytida, altså.... eg hadde vert tidenes drittunge fremdeles, dersom eg hugsa kor godt eg ein gong hadde det!:P Kan droppe puppen til mamma, og klarer å dusje og gå på do sjøl... men sånn elles :P

trur det er likegreit vi ikkje hugse babytida, altså.... eg hadde vert tidenes drittunge fremdeles, dersom eg hugsa kor godt eg ein gong hadde det!:P Kan droppe puppen til mamma, og klarer å dusje og gå på do sjøl... men sånn elles :P
Fnis ;)

He he he. Da hadde man vært prinsesser hele gjengen. :p

Misunner dem jeg også.
Bli trilla rundt og bært rundt overalt.
Kan spytte, slå og klype folk og de synes bare det er søtt.
Kan fise, rape og bæsje å få stående applaus av de rundt.

Back
Topp