Misunnelig!

Hehe her har jeg goo tid :p

Har 4 venninner som føder før meg :p
Er lei av å være gravid så håper det går kjempefort til Februar. Men så kan tiden gå sakte :)

Var i 85 års lag i går. Det var det ei som føder om ca ei uke. Kjente jeg var litt misunnelig :-)

Håper tiden går fort her og! Er så over og være gravid, er ikke noe greit syntes jeg :P Formen er elendig og må fortsatt ta kvalmestillende for og holde på mat og drikke. :P

Syns tida går alt for fort jeg :p Er godt over halvveis nå, og håper denne halvdelen går saktere enn første :p Ingenting er klart, jeg vil nyte tiden med kommende storebror og livet som foreldre til kun 1 <3 lenge til vi kan være kjærester og ha barnevakt på begge to osv :)

Med første kunne det aldri gå fort nok. Nyter det nok mer denne gangen <3 selv om det blir godt å møte dette mirakelet også :)

Jeg synes det går altfor sakte og altfor fort på en gang!:p har det veldig bra som gravid nå (ikke kvalm lengre, og ganske sprek). Men er jo samtidig kjempeutolmodig til å få treffe karen! Men så skal vi jo pusse opp kjøkkeney først, og det tar jo sin tid! :p

Back
Topp