Misunnelig!!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Er sååå misunnelig på dere som er gravide eller har fått små babyer! Savner skikkelig å ha en baby nå, så i 2007 blir det vel en til på oss også!!

Helt babysjuk!!

know the feeling!! Vi sakl begynne på neste mann til sommeren-er planen da!!! Så får vi se om det vert fleire-det er jo ingen garanti!!!

Nei er ikke det! Jeg vil bare vente med å prøve til etter mensen i april...vil ikke ha barn født seint på året!

Er så frustrerende når man skal ha fler, men må liksom vente litt!![:@]

Må sei meg enig i det der,å få de tidleg på året..lisja er født i februar,men neste gang kan eg tenke meg nærare sommeren,men ikkje seinare enn mai!!!
En ting er ihvertfall sikkert..eg skal vere heime i julemånaden!!!!!

ORIGINAL: Wibe^

Nei er ikke det! Jeg vil bare vente med å prøve til etter mensen i april...vil ikke ha barn født seint på året!

Er så frustrerende når man skal ha fler, men må liksom vente litt!![:@]

Teba: Jeg fikk sønnen min i juli, så jeg vil ha de på litt forskjellige årstider! :)

Ja hadde samme mening om dette før selv jeg,men nå betyr det ingenting når barnet er født. Celina er født i februar. Er selv født i sept og sambo på julaften faktisk. Men nå ønsker vi oss flere uansett når på året.
Men forstår hva dere mener.

Blir selv også misunnelig når noen kommer inn her f.eks og sier YES endelig testen viste positivt. Husker så god alle gledene og forventningene som det medførte. Gleder meg sånn på deres vegne.

Ja hadde samme mening om dette før selv jeg,men nå betyr det ingenting når barnet er født. Celina er født i februar. Er selv født i sept og sambo på julaften faktisk. Men nå ønsker vi oss flere uansett når på året.

Blir selv også misunnelig når noen kommer inn her f.eks og sier YES endelig testen viste positivt. Husker så god alle gledene og forventningene som det medførte. Gleder meg sånn på deres vegne.

Men nå er det bare 3 mnd til man kan satse på januarbarn, så da venter vi! :) hehe...hadde det vært lenge å vente hadde vi ikke gjort det...først nå vi har blitt enige om å satse på nr 2!

har bursdag i september eg og og mannen i desember,og lisja i februar!!!!!!! SSPOOOKY!!!

ORIGINAL: teba

har bursdag i september eg og og mannen i desember,og lisja i februar!!!!!!! SSPOOOKY!!!

ikke tilfeldigvis 20 feb. 12 sept og 24 des også vel...

ORIGINAL: Wibe^

Men nå er det bare 3 mnd til man kan satse på januarbarn, så da venter vi! :) hehe...hadde det vært lenge å vente hadde vi ikke gjort det...først nå vi har blitt enige om å satse på nr 2!

Joda, jeg forstår. Vi var gravid, skulle ha i juli,men jeg mistet i julen og jeg ønsker ikke å ha to tette bursdager heller.
Men jeg forstår,mente ikke det som kritikk asså![;)]

Eg hadde termin 21 feb,men fikk 16,har selv den 8 og mannen 10...
heilt utrulig![:D]

ORIGINAL: mayb31

Eg hadde termin 21 feb,men fikk 16,har selv den 8 og mannen 10...
heilt utrulig![:D]

ORIGINAL: mayb31

Så gøy, dette var SPOOKY ja...

Jeg skulle få Nora 16 januar.. syns vi var sååå goe å planlegge?![:)] var så fornøyd med terminen.. men 19 desember ville tulla ut...[&:] hehe.. men var jo deilig og slippe siste mnd som høy gravid da=)

Ja slik kan det gå gitt.
Babyen bestemmer...[;)][:D]

ja eg har nå 2 mnd att på pillen..blir liksom kkje einig med meg selv om eg skla gidde kjøpe fleire....

Jeg tar ikke piller...hehe... Er ikke no fan av P-piller lenger!

hehe, toveli6...

[:)]Hehe, lykke til!! :)

Er så spennende assa!![:)]

sba: Du gjorde meg bare enda mer babysjuk! hehe :P

Hehe, du går ihvertfall en spennende tid i møte!! :)

You must log in or register to reply here.
Back
Topp