Mistet....

tuppen

Blir kjent med forumet
Det sier vel alt egentlig.... Fikk beskjed av gynekologen igår at jeg har hatt en SA[&o] Hadde håpet så at dette skulle gå greit[:o][:o] Har 15pp bak oss, så vi hadde fortjent denne babyen!!! Ja, ja kanskje neste gang?[:o][&o] Så heldigvis ut som jeg slipper utskrapning.

Uffda!!!
Det er ikke morsomt å høre! Håper det går bra da at dere fort blir gravid igjen!
Lykke til!!! Det var mange pp det så dere fortjener det ja!!!

å nei... stakkars deg, har vert igjennom det samme og vet dette er tungt![:(]

Håper du greier å se fremmover, nå vet du iallefall at du kan, og veldig mange blir fort gravide igjen etter SA.

Ønsker deg lykke til og sender deg en *trøsteklem*

Uffda tuppen [:(][:(][:(]

Kjempe trist å lese om det, tenker masse på deg!

Sender en go klem din vei

Kathrine

Takk for det. Gikk det greit med deg Kathrine?

Ja til nå er det gått bra truppen!

Snakket med legen å i går å skal til han i morgen. Jeg har ikke blødd eller hatt de samme smertene siden lørdag. Så han trudde det var en mensen som kom på feilt tidspungt, så her om dagen turte jeg å lage meg en ticker. Håper det går bra, han kunne selvsakt ikke love noe, men det skjønner jeg jo [&:]

Uff...kjempe trist det med deg! Var du langt på vei da?

Kathrine

ORIGINAL: ~Kathrine~

Uffda tuppen [:(][:(][:(]

Kjempe trist å lese om det, tenker masse på deg!

Sender en go klem din vei

Kathrine

Blir så tom for ord, så jeg bare signerer denne.. [8|]

Vet egentlig ikke, men tror jeg må regne fra 25 august... Men jeg hadde blødning 29 september, så antagelig har det gått galt allerede da.......[:'(][:@][:o][&o]

Uffda!!! Tenk at det skal være så vanskelig....sukk!!

Klem

Lykke til videre

Huff.... Så trist... Kan ikke gjøre noe annet enn å sende deg en trøsteklem.[:(]

*klem*

Sender deg mange varme klemmer, tuppen!

Skikkelig urettferdig at dette skjedde, og vil bare si at jeg tenker på deg. Håper virkelig at dere blir gravide igjen fort!

Sender varme tanker og trøsteklemmer gjennom skjermen!

M

ORIGINAL: monicabebe

Sender deg mange varme klemmer, tuppen!

Skikkelig urettferdig at dette skjedde, og vil bare si at jeg tenker på deg. Håper virkelig at dere blir gravide igjen fort!

Sender varme tanker og trøsteklemmer gjennom skjermen!

M

signerer denne.lykke til videre klem.

å nei[:(] er så trist å lese sånt[:(]
håper dere blir gravid igjen snart, masse lykke til, og sku gitt deg ein god klem..hjelper sikkert lite men..[&o]

stå på og ikkje gi opp iallefall[:)]

Huff så trist!
Håper det går bra med dere. Får håpe det er som mange sier at det skal være lettere å bli gravid igjen etter en sa. Du fortjener å få på plass en spire igjen så fort du føler deg klar.

KlemKlem

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN! [:)]Jeg føler meg helt klar til å begynne på ann igjen. [;)]Men først må jeg få en blødning som får ut restene. [:@][:'(]Det er visst en SA[&o] på meg, men gynekologen trodde ikke det var nødvendig med inngrep. Og så måtte jeg vente [8|]to menstruasjoner før jeg kunne begynne på Pergotime igjen![:@] Jeg har vel ikke tid til å vente så lenge!!!!!

Back
Topp