Mistet..

Sniker og føler sånn med dere, å miste er sikkelig tungt
men det blir som regel bedre bare gi det tid, mange som har mistet får en hjerteknuser etterhvert, er en av de selv:)
 
Første blødningsdag er forresten ikke det samme som første menstruasjonsdag. Det kan ta en tid å få tilbake mens, og det er vanskelig å vite når el er. Det er derfor noen anbefaler å vente til første mens etter aborten med å prøve, siden da kan du lettere finne ut hvor langt du er på veg. Jeg blødde lenge av og på i min første abort. Noen mener det er større sjanse for å bli gravid etter en abort.
Begge deler er en renselse av livmoren, som frastøter enten slimhinne som ikke tok i mot et egg eller som frastøter slimhinne og fosteranlegg som ikke var levedyktig. Jeg er ganske sikker på at jordmora som fortalte meg det har peiling på hva hun snakker om. Når man får mensen igjen etter en abort handler ikke om når man hadde mensen sist, det avhenger av når man får eggløsning. Eggløsningen avhenger av hormoner, så om kroppen er i ubalanse etter en abort kan det ta tid før kroppen forbereder en ny eggløsning. Gjennomsnittet er likevel 14-16 dager som ved en vanlig menstruasjon.
 
Tusen takk for svar :HeartredBlødd ei uka i strekk i mårra, men har ikke så mye blod igjen, så håpe det gir seg fort! Håpe det blir en liten spire på oss begge to rimelig fort, krysser fingrene! Blir spennende å prøve på nytt, men all den ventingen kunne jeg vært foruten..
Krysser fingrene for deg jeg også :Heartred Jeg er på ca samme sted som deg. Håper vi begge slutter å blø innen et par dager og får eggløsning igjen og havner sammen i oktobergrupper og så selvfølgelig går til termin sammen! Det hadde vært noe det :smiley-angelic001:D hadde tenkt å legge inn denne emojien :thefinger fordi det så ut som den krysset fingrene ved første øyekast, glad jeg la merke til at jeg så feil :wideyed::hilarious:
 
Krysser fingrene for deg jeg også :Heartred Jeg er på ca samme sted som deg. Håper vi begge slutter å blø innen et par dager og får eggløsning igjen og havner sammen i oktobergrupper og så selvfølgelig går til termin sammen! Det hadde vært noe det :smiley-angelic001:D hadde tenkt å legge inn denne emojien :thefinger fordi det så ut som den krysset fingrene ved første øyekast, glad jeg la merke til at jeg så feil :wideyed::hilarious:
Ja det hadde vært veldig fint!! :happy::happy::love7Hahaha ja sant.
 
Kan tas bort fra terminlisten :( Begynte å blø sist tirsdag (ca 5+4) Mengden har vært som en normal mensen hos meg, alle symptomer er borte og føler meg bare rett å slett ikke gravid lenger.. Så håpet om at det kan ha vært alt mulig annet en SA er nå borte... Så urettferdig og trist, ble ganske så knust. Flere av dere som har opplevd dette tidligere? Som kan komme med sine erfaringer? Ønsker å prøve igjen så fort det lar seg gjøre, men kjenner ikke syklusen min lenger og har forstått det sånn at både HCG og LH tester kan gi utslag i flere uker fremover? Vil avslutte med å si, jeg ønsker dere alle masse lykke til videre å håper dere får et svangerskap uten for store plager og friske barn :Heartred:Heartred

Jeg er i samme situasjon. Jeg er 4+4, og i dag har jeg begynt å blø friskt blod. Regner med det er SA... Har et barn fra før, men før det hadde jeg MA i uke 9 som vi oppdaget i uke 12. HCG slo ut lenge på mine tester, noe som var veldig frustrerende :( Men fire måneder etter ble jeg gravid igjen, og har nå verdens fineste 1,5-åring. Håper spirene våre sitter igjen snart og at vi går helt til termin! Klemmer fra meg og lykke til :love017
 
Back
Topp