Mistet..

Veldig trist å lese :( <3
Jeg hadde en SA i oktober og ventet deretter på mensen så vi kunne prøve igjen. Den kom aldri så det viste seg at jeg hadde blitt gravid igjen ganske raskt etterpå.
Ikke gi opp, og ha sex regelmessig når du er klar for det, så håper jeg den sitter snart!!

Da jeg mistet, gråt jeg ut alt den dagen (begynte å blø tidlig om morgenen), og på ettermiddagen hadde jeg gyn-time hvor jeg også fikk pratet ut litt. Det hjalp veldig.
Så dro jeg til frisøren for litt egenpleie, kjøpte meg noe godt å spise og bare unnet meg selv det jeg ville ha. Gradvis gikk det over, og nå er jeg snart 9 uker på vei.
Jeg håper det går bedre og bedre med deg, og at spiren sitter neste gang! I mellomtiden er det lov å bruke litt ekstra tid på seg selv! <3

Stor klem <3
 
Huff, så trist å høre :( Mistet selv i uke 7 første gang jeg ble gravid.. Jeg var helt knust, og livredd for at jeg ikke skulle kunne få barn.. Prøvde å tenke på at det er en grunn til at kroppen «ordner opp», og at det ikke var forenelig med liv, men det var lite trøst.. Hadde jo allerede plukket ut vogn og gledet meg så! Var veldig stressa på at jeg ville bli gravid før jeg skulle født barnet jeg mistet, og det tror jeg ødela veldig for meg.. Ble gravid igjen bare noen dager etter jeg skulle født spiren som ikke satt, og har nå en nydelig gutt på 2,5 år :Heartblue Den graviditeten var jeg veldig preget av spontanaborten, og fikk derfor ekstra ul av legen min.. Det er fryktelig vondt å miste, og det bagatelliseres alt for mye i helsevesenet fordi det er så vanlig, men du skal i alle fall vite at for de aller fleste går det bra senere, og det håper jeg virkelig det gjør for deg også :Heartred Prøv å slappe av i forhold til å bli gravid på nytt, og snakk med legen/jordmora du kommer til når du blir gravid igjen om du blir bekymret :Heartred masse lykke til :Heartred
 
Veldig trist å lese :( <3
Jeg hadde en SA i oktober og ventet deretter på mensen så vi kunne prøve igjen. Den kom aldri så det viste seg at jeg hadde blitt gravid igjen ganske raskt etterpå.
Ikke gi opp, og ha sex regelmessig når du er klar for det, så håper jeg den sitter snart!!

Da jeg mistet, gråt jeg ut alt den dagen (begynte å blø tidlig om morgenen), og på ettermiddagen hadde jeg gyn-time hvor jeg også fikk pratet ut litt. Det hjalp veldig.
Så dro jeg til frisøren for litt egenpleie, kjøpte meg noe godt å spise og bare unnet meg selv det jeg ville ha. Gradvis gikk det over, og nå er jeg snart 9 uker på vei.
Jeg håper det går bedre og bedre med deg, og at spiren sitter neste gang! I mellomtiden er det lov å bruke litt ekstra tid på seg selv! <3

Stor klem <3
Så kjipt men fint det klaffet så kjapt igjen :love7Skal prøve med en gang så håper det går fort. Takk for svar :Heartpink
 
Lykke til videre :Heartred Jeg mistet måneden før det klaffet denne gangen, og plutselig sitter jeg her og er 10+2 - håper det er din tur neste runde :cat:
 
Trist å høre. Krysser fingrene for at det klaffer fort igjen ❤️
 
Back
Topp