Mistet :(

Rugrat

Glad i forumet
Vil bare si ifra at jeg ikke lengre hører til på denne termingruppen, SA idag 7+5 :crybaby2
Kommer nok til å snike her inne og følge med, og ønsker dere all lykke til, takk for at jeg har fått være med. :Heartred

Så leit å høre. Sikker på at det ikke bare er en uskyldig blødning?? :Heartred

Så trist:sad010 sender deg en stor og varm klem:Heartred

Så leit å høre. Sikker på at det ikke bare er en uskyldig blødning?? :Heartred

Ja er helt sikker, mistet "alt" på en gang hjemme i formiddag etter timer med blødning og smerter, og fikk komme til UL istad og fikk bekreftet at det var helt tomt der. Ufattelig vondt og trist, og vet ikke helt hva jeg skal si :Heartred

Takk for gode ord, alle sammen :love7

Mange klemmer. Håper virkelig at det går bra med deg etter forholdene

Dette var utrolig trist lesning. Sender deg mange klemmer.

Så utrolig leit å høre. Sender deg en klem og varme tanker:Heartbigred

Så innmari leit! :Heartred

Ånei, så utrolig trist! :(:Heartpink
Stor klem
Håper det klaffer igjen fort med en terminspire:Heartblue

Uff, så trist å lese... Sender deg mange varme klemmer og håper du blir gravid igjen snart :Heartred

Så trist! :Heartred Håper alt er bra med deg, etter forholdene. Ønsker deg lykke til videre å håper at spira sitter igjen fort:Heartred sender deg en klem!

Ånei, så utrolig trist :( sender deg en god og varm klem. Og masse lykke til videre, håper du blir fort gravid igjen :Heartpink

Så utrolig trist å lese, sender masse gode tanker og klemmer:Heartbigred håper dere blir fort gravid igjen.

Ja er helt sikker, mistet "alt" på en gang hjemme i formiddag etter timer med blødning og smerter, og fikk komme til UL istad og fikk bekreftet at det var helt tomt der. Ufattelig vondt og trist, og vet ikke helt hva jeg skal si :Heartred

Takk for gode ord, alle sammen :love7
En forferdelig følelse, føler så med deg:( Masse lykke til, håper du kommer deg raskt og at du snart får en ny spire som holder hele veien! Hang in there...

Back
Topp