Mistet..

Belkin

Elsker forumet
Nå har det skjedd igjen - jeg har mistet. 
Det er vondt og trist, og jeg kjenner det blir en stund til vi kan prøve igjen. Det er en for stor psykisk påkjenning - må gi meg selv og kroppen min litt "fri". 

Ønsker dere masse lykke til alle sammen!!! 

sender deg mange klemmer!!

Stor klem sendes!!!  

Så trist å høre.....
Det er ikke ærlig at vi må oppleve å miste flere ganger.....
Jeg har da blitt gravid med en gang igjen, men må nok si at der psykisk er tøft ja.
Å gå gjennom det samme som vi har vært før ikke lenge siden uten at vi vet om det går bra denne gangen....
Ta tiden du trenger og jeg håper du (vi) får oppleve å fullføre en graviditet (igjen) snart.
For nå; STOR trøsteklem.emoticon

Takk skal dere ha for gode ord! 

once more - synes det er helt grusomt og nesten utenkelig å måtte gå gjennom å få en positiv test og så vente spent/redd i uke etter uke, for så å miste... igjen. Akkurat nå vet jeg ikke om jeg orker det (men jeg VIL jo ha et barn til, så det er klart jeg vil det - etterhvert). 

Uff dette var trist.
Skjønner godt at du trenger en liten pause. 
Første gang jeg mistet gikk det en stund uten at jeg klarte å tenke p å begynne å prøve igjen. 
Det tar psykisk på. er så urettferdig, man skulle tro at når man først har testet positivt så kom det en baby etter 8-9 mnd. 

Stor klem sendes deres vei nå

Belkin skrev:
Takk skal dere ha for gode ord! 

once more - synes det er helt grusomt og nesten utenkelig å måtte gå gjennom å få en positiv test og så vente spent/redd i uke etter uke, for så å miste... igjen. Akkurat nå vet jeg ikke om jeg orker det (men jeg VIL jo ha et barn til, så det er klart jeg vil det - etterhvert). 

Det var hva jeg tenkte og, rett etter utskrapningen, men ønsket er så sterkt at jeg føler meg sterkt nok til å prøve igjen.
Men sliter psykisk absolut, har det vanskelig med barna som ble født i september nå (hadde termin 6. sept), og med ei god vennine som har termin i mars (3. gang jeg mistet, termin 6. mars).
Kan nok ikke si om jeg klarer meg hvis jeg mister igjen, men må nok bare håpe at det går bra....
Hvis du har en snill lege kan du kanskje spøre om han-hun allerede vil sette i gang noen blodprøver hos deg (utredning).
Jeg har rett på det, men det kan ta så lang tid at legen min har sett i gang litt selv allerede (de fant ingenting...).
Lykke til med denne vanskelige tiden...

Uff så trist :( Håper du kommer fort inn i et terminforum igjen! Masse lykke til videre!!

Offf...det var jo ikke noe gøy...føler med deg...

Tror nok ja at det er lurt å komme seg på beinene igjen psykisk før en ny gaviditet kommer...

Lykke til :D

Tusen takk alle sammen! 
Det er utrolig tøft akkurat nå, men jeg har ei utrolig nydelig lita jente fra før og en fantastisk mann, så det skal nok gå bra :) Men jeg trenger en liten pustepause fra alt som har med graviditet å gjøre for en stund nå. 

Takk igjen og masse lykkeønskninger til dere alle sammen! 

Klem!!

sender deg mange klemmer!!

Masse varme tanker sendes! Alltid godt å ha en smårolling som får tankene over på noe annet når man har det tungt heldigvis. Bruk den tiden du trenger, og lykke til videre!

Sender en stor trøsteklem. Vet akkurat hvordan du har det og sant som du sier. Ta akkurat den tiden du trenger. Dette er en vanskelig og tung tid.
Håper spiren sitter igjen når du er klar for det.

Veldig leit å høre!
Ønsker dere alt godt videre fremover og at neste spire klorer seg godt fast!!
*god klem*

Tusen hjertelig takk ALLE sammen for gode ord!! Dere er så søte og snille emoticon
Har fått time hos legen, så får jeg snakket litt ut med henne om tankene mine og hva vi gjør nå. *klem* 

Back
Topp