Mistet uke 16 - hjerteformet livmor. Noen med samme problem med solskinnshistorier?

Bkno5259092

Blir kjent med forumet
Hei,

Jeg mistet lille like før jul da vannet plutselig gikk i uke 17. Jeg hadde hatt blødninger i fem dager før dette, men på UL fant de aldri ut hvor blødningen kom fra - kun at den ikke kom fra livmoren. Jeg måtte operere ut morkaken og de oppdaget da at den er hjerteformet. Jeg skal på utredning om noen uker for å få bekreftet dette. I mellomtiden har jeg hatt massevis av tid til å google dette, hvilket har resultert i enorm bekymring. Har noen her inne erfaring med hjerteformet livmor? Og har noen en solskinnshistorie å fortelle?
 
Last edited:
Hei,så lei at du har mistet :( Jeg tror at det er bondemamma85 som har den og har 5 barn men er litt usikker. Håper du får svar fra noen som har litt mer erfaring med den.
 
Huff så trist :(
Har ingen erfaring å dele, men vil berre sende deg ein stor klem :Heartblue
 
Kjenner flere som har det og som har hatt ukompliserte svangerskap.
Kondolerer så mye og håper for deg at det skal gå bra neste gang ❤️
 
Jeg har ikke hjerteformet livmor, men to separate livmorer.
Sv.skap 1: Velskapt gutt født 39+3
Sv.skap 2: Vanishing twin uke 7/8, mistet tvilling 2 18+6
Sv.skap 3: Mistet 12+5
Sv.skap 4: Velskapt jente født 36+3
Sv.skap 5: Mistet 19+6

Gravid i uke 13 nå og er livredd. På facebook er det en gruppe som heter "for oss som har bicorn uterus og uterus didelphys", der er det noen det ikke har gått så bra for, men for de fleste har det endt med stormende jubel til slutt. Googler du "babyverden forum bicorn uterus" finner du nok fine historier her inne også :) Lykke til!
 
Jeg har ikke hjerteformet livmor, men to separate livmorer.
Sv.skap 1: Velskapt gutt født 39+3
Sv.skap 2: Vanishing twin uke 7/8, mistet tvilling 2 18+6
Sv.skap 3: Mistet 12+5
Sv.skap 4: Velskapt jente født 36+3
Sv.skap 5: Mistet 19+6

Gravid i uke 13 nå og er livredd. På facebook er det en gruppe som heter "for oss som har bicorn uterus og uterus didelphys", der er det noen det ikke har gått så bra for, men for de fleste har det endt med stormende jubel til slutt. Googler du "babyverden forum bicorn uterus" finner du nok fine historier her inne også :) Lykke til!


Håper det går bra i svangerskapet og at frykten ikke tar over <3
Jeg prøvde å finne den FB-siden, men nei. Er den hemmelig?
 
Hei,så leit at du mistet!

Jeg har hjerteformet livmor og har 4 friske barn, der 3 ble født i uke 33 og 1 i uke 37 - med de tre siste fikk jeg tettere oppfølging og fra uke 24 ble det regnet som høyrisiko sv.skap og jeg måtte ta det veldig med ro, hadde en del blødninger i svangerskapene,men de var ikke truende.

Du vil nok bli tett fulgt opp ved neste svangerskap:)

Bare spør om det er noe du lurer på:)
 
Back
Topp