Mistet tvillingene mine i MA uke 13 :(

kattungen

Glad i forumet
Og jeg er så uendelig trist :(

Bare dårlige nyheter å melde herfra, dessverre, etter ultralyden for oppfølging av nakkefold. Riksen sier det er en missed abortion, og at begge tvillingene døde i uke 12. Det er ingen tegn til liv i magen, begge tvillingene har nå ganske tykk nakkefold, og de måles til å være bare noen dager større enn ved forrige ultralyd. Antakeligvis har begge hatt en kromosomfeil som er uforenelig med liv.

Ingen blødninger eller andre tegn til at noe skulle være galt annet enn at jeg plutselig ikke kjente sommerfugler i magen lengre sånn rundt 2. Juledag, men det tenkte vi var bare at de lå litt rart til og sparka innover mot ryggen. Så flaks hadde vi altså ikke :(

Fikk en utskrapning på Ullevål i dag formiddag, 13 uker på vei, og føler meg nå både tom og følelsesløs. Trist og så uendelig lei meg. Dette føles så utrolig urettferdig og meningsløst :( i tillegg gjør det vondt, Sykehuset sier jeg skal klare meg med paracet og ibux, og legevakta vil ikke ta meg inn fordi dette ikke er alvorlig nok til innleggelse, og de skriver ikke ut stekere smertestillende eller beroligende. Har ligget våken hele natten til nå med en kombinasjon av smerter, uro, gråt og følelsen av at ingenting betyr noe lenger.

De vakre babyene mine <3 nå er dere i Himmelen, lillingene mine. Sov godt, skatter <3
 
Hei Kattungen,

Så grusomt. Føler enormt med deg. Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste to, og såpass sent i tillegg. Livet er ikke alltid rettferdig. Skjønner følelsen av at ingenting betyr noe lengre. Hadde selv MA i går og venter på utskrapning mandag. Føler meg nummen og likegyldig til alt. Begynner i ny jobb til uken som egentlig er spennende og moro, men nå driter jeg i det og har bare lyst til å stikke fra alt.

Men når man får ting på avstand, vet jeg det blir lettere. Ting er så rått når man står midt opprinnelig i det. Etterhvert må jeg ihvertfall, være bevisst på å ikke dyrke sorgen. Skal ihvertfall prøve å be en takkebønn e.l. i tillegg, det jeg takker over alt som er godt i livet mitt.

Sender deg varme tanker. At du er helt i kjeller'n nå, er normalt. Noe annet ville vært rart. Klemmer til deg.
 
Huff så forferdelig trist å lese dette :(
Og etter alt det du har gått igjennom syns jeg det er synd at du ikke får noe som faktisk tar de fysiske smertene vekk.
 
Føler med deg ♡ har levd på paracet og ibux siden min cyotec kur den 19.12 - fikk beskjed om at jeg fint kunne ta de opptil 4 -- 5 ganger i døgnet så lenge jeg hadde behov for det... i går var første dagen med kyn en dose med smertestillende. Fikk voltaren den første dagen da , men den fikk jeg jo diare av :( håper du får det lettere etterhvert !
God klem ♡
 
Takk <3 Vi har mistet i ex.u. Og SA tidligere, men aldri så Sent som i uke 13. Jeg er helt knust, føler meg død og følelsesløs på innsiden :(
 
Huff og huff! Så forferdelig!
Klem til deg!
 
Det er så vondt å tenke på at vi skulle hatt både en storesøsken og to småsøsken til jenta vi har fått beholde, og alle tre skulle ha vært født i Juli (-13 og -15). Kanskje vi bare ikke kan få sommerbabyer?

Jeg sliter med å sove, og å spise, og har vondt både fysisk og psykisk. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom dette, men takket være datteren vår er det heldigvis ikke er alternativ å legge seg ned og "dø". Jeg må opp om morgenen, jeg må ut på dagen, jeg må lage mat til henne - forhåpentligvis er dette god hjelp på veien videre.
 
Etter tur på sykehuset i dag på grunn av sterke smerter siden søndag viser det seg at det fortsatt er ganske mye igjen i livmoren. Ny operasjon i morgen :(
 
Stor varm klem! Livet er så urettferdig, og det er så trist når man mister. Eksta belastende når det er så sent, og i tillegg to. Ta i mot all den omsorgen du får! Høres bra ut at du har en vidunderlig datter å være der for, det kan nok bidra til at dagene får et glimt av mening. Det når sikkert ikke inn akkurat idag, men jeg sier det likevel; du kommer deg gjennom det!
 
Dette var trist å lese! Vanskelig å vite hva man kan si. Det er tøft! Jeg sender deg en kjempe stor bamseklem og ønsker om at alt ordner seg :)
 
Så leit at du må inn igjen til ny utskrapning. Varm klem og lykke til
 
Takk <3

Utskrapning nr to gikk bra, men jeg hadde helt sinnssykt ekstreme smerter i går ettermiddag og kveld. I dag er det heldigvis nesten smertefritt, så jeg håper de har fått ut alt nå.
 
Så bra at du nå er smertefri. Jævlig med smerter på toppen av det hele.

Ønsker deg alt godt videre, og håper og krysser fingrene for at du blir raskt gravid igjen, om det er det du etterhvert vil.
 
Takk. I går var graviditetstesten like sterk/svak som den var 15 dpo, så jeg håper alt snart er ute av kroppen så vi kan starte med blanke ark.
 
Back
Topp