mistet tre ganger

go* mamma*n

Gift med forumet
hva skjer? skal på utskrapning mandag... [:(]Dette er 3 gangen jeg mister, sa i oktober 06, ma feb 07 og nå ma juni 07. Alle gangene har det skjedd i uke 7, er ikke det merkelig?[:'(] Noen som har hørt om liknende? Tror de tre jeg har mistet har vært jenter(iflg kinesisk fødekart og symptomer)kanskje jeg ikke kan bære fram jenter?noen som vet hvordan man finner ut av det?
er så lei jeg, føles så urettferdig og vanskelig dette....[:(]

[:(][:(][:(] Så forferdelig meningsløst. Kan ikke annet en å sende deg en god klem 

Dette var trist å høre. [&:]

Men når det kommer til å bære frem jenter, så er fødselskart og symptomer bare tull. Så det er like stor sjangse for at det har vært gutter der inne. Så du er nok i full stand til å bære frem jenter.

Du burde i det minste ha krav på ekstra nøye oppfølging av lege etter 3 spontan aborter.

Hei trur ikkje det har noko å sei om det er jente eller gutt,eg har mista 2 gutter etter 5 mnd svangeskap og var sikker eg ikkje kunne bære fram ein gut,men no bærer eg på nok ein gut og dena gongen ser det ut til å gå bra,siste guten vi mista var i oktober i fjor,ein liten pjokk på 190gr og 21 cm men alikevel nydelig og perfekt.

ja vi er jo forskjellig da, mener ikke at symptomer og fødekartet er tull, det må vel være lov til å kunne føle på slike ting...Jeg prøver finne en forklaring på hvorfor det går galt hver gang..Har jo lest om de som ikke kan få feks jenter...er jo ikke rart jeg tenker slik er det vel?
takk for omtanken jenter....

så trist og urettferdig livet er [:(] ta vare på dere selv
klemmer sendes din vei

ORIGINAL: T.W

Det er så vondt å tenke på hvordan du har det..jeg mistet 2 på 5 mnd,og synes det var helt grusomt det.[:(][:(]
Men vil ikke du nå ha "krav" på å bli utredet,jeg syns iallefall det er ganske påfallende at du mister 3 ganger på rad og alle gangene i uke 7.
Håper i allefall de vil sjekke om det er noe som kan ordnes,hvis det er noe feil med deg..

Goood klem til deg,fra en trist T.W..

Jo da, jeg er egentlig i gang med utredning, har tatt blod prøver som ikke viser noe galt.Nå skal jeg forlange kromosom undersøkelse, hormon analyse og så må mannen min levere sædprøve.Leser alt jeg kommer over på nettet, har mange spørsmål til mandag...Hvis det ikke kommer av seg selv i helgen, har så vidt begynt blø litt....håper det kommer av seg selv...
Så leit lese at du har mistet to, det er en umenneskelig situasjon å være i...klemmer til deg fra meg

Hei
Jeg har også mistet tre ganger. (6uker, 9 uker og 15 uker) Ble da utredet for noe de kalte habituel abort- sa tre på rad uten barn mellom... De sjekker da etter om det kan være noe galt med deg, kombinasjonen deg-samboer(mann), genetiske greier... Vi fikk svar at alt var normalt og de hadde ingen forklaring på hvorfor det skjer.. Er gravid igjen nå og håper alt går bra. Krysser fingrene for deg og

ORIGINAL: LissiMiss

Hei
Jeg har også mistet tre ganger. (6uker, 9 uker og 15 uker) Ble da utredet for noe de kalte habituel abort- sa tre på rad uten barn mellom... De sjekker da etter om det kan være noe galt med deg, kombinasjonen deg-samboer(mann), genetiske greier... Vi fikk svar at alt var normalt og de hadde ingen forklaring på hvorfor det skjer.. Er gravid igjen nå og håper alt går bra. Krysser fingrene for deg og

hadde de noe forklaring på hvorfor du mistet tre ganger? Siden det ikke er habituell abort?
Jeg er under utredning, tatt en del prøver som er normale, mangler ta kromosom prøver, hormonprøver og sjekke genene våres.
Tok dette lang tid? Vil så gjerne ha baby i magen(som blir der litt lenger enn 7 uker)
Hvordan oppfølging får du i dette sv.skapet?
Sorry mange spørsmål...kan godt svare meg på pm(personlig meld) hvis du ikke vil svare her.. Tusen takk for svar[:)]

Hei.
Nei de kunne ikke si noe om hvorfor. Bare spekulasjoner. De har tatt en haug med blod-prøver  og testet men finner ingenting galt verken med meg eller sambo. Vi tok prøvene i januar og fikk svar etter par måneder når alle svar var klar. Skal inn på første undersøkelse nå over helga og prate med fast-lege. skal også ringe jordmor og prate med henne på mandag. Så om det blir noe ekstra oppfølging vet jeg ikke men håper da at det blir litt mer siden vi ikke vil miste enda en gang...
Bare å spørre om det er mere du lurer på.

ORIGINAL: Elimor

[:(][:(][:(] Så forferdelig meningsløst. Kan ikke annet en å sende deg en god klem 

Back
Topp