Mistet tilgang til skjult

Kaktus90

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Er det bare jeg som har mistet tilgangen til skjult? Noen som vet om det er en feil som er i bv-systemet?

Ps. Er innlogget via nettside, ikke App.

Så det hjelper ikke bare å ha nok her på åpent? Hva må jeg eventuelt gjøre for å få tilgang igjen :confused:

Så det hjelper ikke bare å ha nok her på åpent? Hva må jeg eventuelt gjøre for å få tilgang igjen :confused:
Nei, du må nok ha 10 innlegg på Skjult også i løpet av en måned. Hva som skal til for å få tilgang igjen, vet jeg ikke. Det må nesten tilgangsansvarlig svare på :)

Så vidt jeg har forstått så har ikke vi på skjult laget noen regler for hva som skal til for å få komme tilbake inn på skjult. Noen har karantene tid og noen har ett visst antall innlegg før man får komme tilbake. Så det må skjult gruppe bli enige om. beklager at jeg ikle har fått svart deg i går. jeg var på kurs i hele går og jeg var helt kaputt når jeg kom hjem. spiste bare mat og så stupte jeg i seng..

Jeg og har mistet tilgang. Har vært så dårlig at jeg ikke har orket å være noe aktiv. Men ønsker gjerne å vite om det er mulig å få tilgang igjen :happy:

Jeg og har mistet tilgang. Har vært så dårlig at jeg ikke har orket å være noe aktiv. Men ønsker gjerne å vite om det er mulig å få tilgang igjen :happy:
Det diskuteres på skjult nå hva dom skal bli reglene :) Så kommer nok noen regler snart :)

Dere kan få tilgang igjen, de inne på skjult må bare bli enige om hvordan. Men dere er ikke utestengt for alltid, altså. :P

Back
Topp