Mistet symptomer?!

Tvillingmamma2018baby2025

Flørter med forumet
Andre som har mistet symptomer, er uke 11+3 idag. Ingen kvalm, litt trøtt- men formen er mye bedre! Husker ikke det var sånn for 7 år siden…. men da var det jo med 2. Har en del stikkinger i magen da..
 
Andre som har mistet symptomer, er uke 11+3 idag. Ingen kvalm, litt trøtt- men formen er mye bedre! Husker ikke det var sånn for 7 år siden…. men da var det jo med 2. Har en del stikkinger i magen da..
Jeg er 12+2 i dag og har veldig mye mindre symptomer. Har vært så ekstremt trøtt og kvalm så det er deilig å endelig kjenne på litt overskudd. Må imidlertid tisse HELE tiden
 
Jeg hadde noen dager i uke 11 hvor symptomene ned kvalme og trøtthet avtok veldig, men det kom tilbake etter noen dager. Uke 13 nå, og ikke like mye kvalm mer - heldigvis.
 
Jeg er i uke 13 nå og fra og med ca uke 12 var kvalmen nesten helt borte, matlysten mye bedre og energien økende. For meg var det veldig likt som med nummer 1. Husk at symptomene kan komme og gå litt, men at du føler at formen er bedre er veldig vanlig i uke 11. Ikke alle, men for mange er toppen nådd i uke 10 (når hormonene er på sitt høyeste) og etter det blir det bedre. Dette er jo veldig individuelt og symptomene kan plutselig komme tilbake :)
 
Hei :) eg er 9+5 i dag, føler ingenting. Er dette vanlig ? Flere som hadde deg sånn rundt den tiden?

Har ingen smerter eller blødninger. Går å tenker på om det faktisk er eit hjerte som banker. Bekymra for om det kan ha skjedd MA
 
Hei :) eg er 9+5 i dag, føler ingenting. Er dette vanlig ? Flere som hadde deg sånn rundt den tiden?

Har ingen smerter eller blødninger. Går å tenker på om det faktisk er eit hjerte som banker. Bekymra for om det kan ha skjedd MA
Samme skjedde med meg og! Hatt veldig milde symptomer hele veien og forsvant helt rundt 9+1. Fått tilbake noen andre ting som kan være symptomer nå 10+6. ikke noen spøk å gå gravid! Så mye bekymringer!
 
Samme skjedde med meg og! Hatt veldig milde symptomer hele veien og forsvant helt rundt 9+1. Fått tilbake noen andre ting som kan være symptomer nå 10+6. ikke noen spøk å gå gravid! Så mye
Samme skjedde med meg og! Hatt veldig milde symptomer hele veien og forsvant helt rundt 9+1. Fått tilbake noen andre ting som kan være symptomer nå 10+6. ikke noen spøk å gå gravid! Så mye bekymringer!
Får bare ta det som kommer ❤️
 
Hei :) eg er 9+5 i dag, føler ingenting. Er dette vanlig ? Flere som hadde deg sånn rundt den tiden?

Har ingen smerter eller blødninger. Går å tenker på om det faktisk er eit hjerte som banker. Bekymra for om det kan ha skjedd MA
Har det helt likt. Så et bankende hjerte i uke 8. Ikke hatt et eneste symptom. Er i uke 12 i dag. Tokk HCG og div på Onsdag.. så det vil si ganske mye og skal ha ul om litt over en uke
 
Kvalmen ga seg mye etter jeg passerte uke 9 og husker jeg noterte sist også at de avtok litt rundt uke 9, men kom tilbake igjen og var kvalm til uke 16 :hungover: Samme som sist var også at morgenkvalmen ga seg tidlig, men kan fortsatt være kvalm på kvelden etter middag
 
Kvalmen ga seg mye etter jeg passerte uke 9 og husker jeg noterte sist også at de avtok litt rundt uke 9, men kom tilbake igjen og var kvalm til uke 16 :hungover: Samme som sist var også at morgenkvalmen ga seg tidlig, men kan fortsatt være kvalm på kvelden etter middag
Når kom den ca tilbake ?
 
Når kom den ca tilbake ?
10+0 hadde jeg skrevet «formen blir bedre og bedre, men kvalm mot kvelden» og 12+6 skrev jeg «skikkelig kvalm hele dagen. Særlig kvelden!» :happy8 Så mener jeg at jeg fikk omgangssyke i uke 16 og så ga det seg etter den:joyful:
 
Hei :) eg er 9+5 i dag, føler ingenting. Er dette vanlig ? Flere som hadde deg sånn rundt den tiden?

Har ingen smerter eller blødninger. Går å tenker på om det faktisk er eit hjerte som banker. Bekymra for om det kan ha skjedd MA
Jeg var super stresset, men Alt var good ! Bestilte meg time da, for jeg stresset sånn…
 
Jeg er 11+1 idag, symptomer er av og på. Har følt at den sliten delen som jeg har hatt de siste ukene er nesten borte. Jeg er heller trøtt. Kunne sovet etter frokost, Men formen er oppadgående og det er egentlig deilig hvis alt er bra med babyen. <3 har en del stikkinger og tøyinger i magen, gjerne på kvelden. Husker så lite hva sist gang, men ikke så rart. Er 10 år siden
 
Back
Topp