Mistet symptomer

Nordlandsjentan

Elsker forumet
Assistert-jentene
JuniJubel2021
Februarbarna 2023
Er 7+3. Har de siste dagen gått fra ømme pupper til helt normale. Er av og til bittelitt kvalm men mindre av det også. Har litt halsbrann ellers ingen symptomer. Går på progesteron tilskudd så vet jo at de kan gi meg de symptomene jeg har.

Er det andre som har opplevd puppene og nipler som har gått fra ømme til normale og det fortsatt har gått bra?❤️

Jeg hadde ingen symptomer da jeg testet positivt i uke 4-5 utenom forsinket blødning og oppblåsthet. Har hatt noen dager med ømme bryster, men veldig lite. Litt kvalme, ingen oppkast, men kun noen dager der også. Er nesten i uke 13 og har egentlig ikke symptomer utover tretthet. Altså helt normalt.

Er 7+3. Har de siste dagen gått fra ømme pupper til helt normale. Er av og til bittelitt kvalm men mindre av det også. Har litt halsbrann ellers ingen symptomer. Går på progesteron tilskudd så vet jo at de kan gi meg de symptomene jeg har.

Er det andre som har opplevd puppene og nipler som har gått fra ømme til normale og det fortsatt har gått bra?❤️
Helt normalt! Jeg har følt meg såå fin i 1,5 uke nå, for så å være kvalm igjen… 10+4, så symptomer kommer og går ♥️

Symptomene kan komme og gå helt vilkårlig i starten. Jeg hadde iallefall innimellom dager helt uten noen symptomer.

Etter min erfaring i termingrupper, så er det mange som har 1-3 uker med symptomer, for å så bli bekymret etter å ha mistet symptomene. Veldig vanlig!
Men sjeldent det er noe galt.

Back
Topp