Mistet symptomer

Aeiou

Andre møte med forumet
Hei!

Er gravid i uke 9 og har plutselig mistet alle symptomer.. Har vært kvalm, oppkast, ømme pupper, men nå ingenting.. Har ikke hatt noe blødninger, og ikke vondt noen plass.
Føler meg ikke gravid lenger og har en dårlig magefølelse :(
Noen som har erfaringer?
Skal på tidlig ultralyd på torsdag, men er så redd MA..

Hei!

Er gravid i uke 9 og har plutselig mistet alle symptomer.. Har vært kvalm, oppkast, ømme pupper, men nå ingenting.. Har ikke hatt noe blødninger, og ikke vondt noen plass.
Føler meg ikke gravid lenger og har en dårlig magefølelse :(
Noen som har erfaringer?
Skal på tidlig ultralyd på torsdag, men er så redd MA..
Jeg hadde noe lignende, unntatt bryst da, denne var fortsatt litt ømm, men resten forsvant. Heldigvis så hadde jeg tul 2 dager etter at jeg følte meg "ikke gravid lenger" og på tul var alt perfekt (var i uke 8+4 da). Symptomene kom tilbake litt noen dager senere igjen, men fortsatt kan si at jeg ikke føler meg gravid mesteparten av tiden. Det kan nok være helt normalt i ditt tilfelle også. ;):Heartred

Det er normalt at symptomer kommer og går! Jeg hadde noen kvalmefrie dager i uker 7 og 8, følte meg ikke gravid. Gråt mye, var helt sikker at jeg kommer til å miste. Men alt var bra på TUL i uke 13.
Da jeg mistet i uke 10, hadde jeg ømme pupper og var kvalm i flere dager etter selve aborten...

Ønsker deg masse lykke til :Heartred

Hei!

Står i akkurat samme situasjon som deg, 9 uker og alle symptomene er borte. Jeg støtter meg inntil videre på tanken om at symptomer kommer i rykk og napp (selv om jeg egentlig er ganske redd). En ordentlig ekkel følelse. Ville bare si lykke til :Heartred

Jeg var på tul i 9+2 og da sa hun jeg var hos at mange opplever at symptomene endres etter hvert som morkaken tok over og at etter uke 12-16 ville mange føler de fikk en boost i energi og humør fordi symptomene som var mest plagsom (trøtthet, kvalme) ofte ble minsket eller forsvant. Men, selv om man ofte snakker om uke 12-16 kan man merke det fra der jeg var i graviditeten, dvs uke 9. Individuelt så klart, men så lenge jeg ikke hadde smerter og blødning var det å regne som normalt :) Hun sa også at symptomene kan variere og "komme og gå" hos noen i perioder

Jeg er mye mindre kvalm nå, mest et problem om jeg glemmer å spise, har mindre ømme pupper (men brystvortene er følsomme og såre), har fått matlysten tilbake og jeg merker ikke lenger murring fra livmor. Jeg er fortsatt supertrøtt, vondt i rygg, superluktesans etc, så da tenker jeg at jeg har nådd det stadiet hun nevnte hvor ting endres :)

Prøv å ikke bekymre deg for mye før TUL og spør gjerne jordmor om hva du kan forvente videre :)

Jeg hadde noe lignende, unntatt bryst da, denne var fortsatt litt ømm, men resten forsvant. Heldigvis så hadde jeg tul 2 dager etter at jeg følte meg "ikke gravid lenger" og på tul var alt perfekt (var i uke 8+4 da). Symptomene kom tilbake litt noen dager senere igjen, men fortsatt kan si at jeg ikke føler meg gravid mesteparten av tiden. Det kan nok være helt normalt i ditt tilfelle også. ;):Heartred

Takk for svar!Jeg håper alt er fint ❤️

Hei!

Står i akkurat samme situasjon som deg, 9 uker og alle symptomene er borte. Jeg støtter meg inntil videre på tanken om at symptomer kommer i rykk og napp (selv om jeg egentlig er ganske redd). En ordentlig ekkel følelse. Ville bare si lykke til :Heartred

Jeg krysser fingrene for oss! Blir veldig spennende å se på torsdag. Tusentakk ❤️

Jeg mistet også alt av symptomer med unntak av ømme pupper rundt 9 uker på vei. Nå er jeg 10+3 og fortsatt så å si symptomfri, men jordmor mente dette var helt normalt i denne perioden. :) Har et par uker igjen til tul med mindre jeg flytter den, men satser på å klare å vente.

Har akkurat det samme nå. Ingenting i to dager og fått mer energi, som jo er deilig da, men man begynner å tenke lell. Er 10+2 nå.

Men mens jeg skriver dette så kjenner jeg litt murring igjen, jay...merkelig hvor bekymret man blir for plutselig å få energi og ikke har småmurring som egentlig er plagsomt :p

Hei! Står i akkurat samme situasjon som deg. Våknet 9+1, da var alle symptomene borte fra den ene dagen til den andre. Har tidligere vært kvalm, trøtt og hatt veldig ømme pupper. Håper som flere nevner at det er normalt at symptomene kommer og går. Håper alt går bra på torsdag❤️❤️

Jeg fikk akkurat samme med min første, alle symptomer bare forsvant I uke 9. Bestilte hastetime til ultralyd og fikk se et nydelig lite nurk 9+3 som nå ligger og sover ved siden av meg og er 7 mnd gammel. Da jeg nylig opplevde en MA hadde jeg symptomer i rundt 2-3 uker etterpå, så det at du mister symptomer trenger ikke bety noe :Heartred

Jeg mistet mine symptomer over natta i uke 9. Plutselig var kvalmen borte og jeg fikk tilbake litt av energien. Følte meg nesten som vanlig og ble redd.
Bestilte en ekstra tul og der så alt bra ut :Heartred

Tenkte at jeg var en av de heldige, men det gikk en uke og nå er symptomene tilbake for fullt :p

Jeg har egentlig ikke hatt noe særlig symptomer i graviditeten så langt, nå er jeg 10 + 4. Ømme pupper og veeeldig oppblåst, litt ekstra trøtt kanskje. Men kvalme finnes ikke, appetitten er mer enn på topp :shy: Ultralyd om 10 dager, så veldig spent. Ønsker deg lykke til - høres ut som om det er veldig normalt med varierende grad av symptomer når jeg leser de svarene du har fått her!

Jeg har egentlig ikke hatt noe særlig symptomer i graviditeten så langt, nå er jeg 10 + 4. Ømme pupper og veeeldig oppblåst, litt ekstra trøtt kanskje. Men kvalme finnes ikke, appetitten er mer enn på topp :shy: Ultralyd om 10 dager, så veldig spent. Ønsker deg lykke til - høres ut som om det er veldig normalt med varierende grad av symptomer når jeg leser de svarene du har fått her!
Lykke til på ultralyd! :Heartred

Hei! Står i akkurat samme situasjon som deg. Våknet 9+1, da var alle symptomene borte fra den ene dagen til den andre. Har tidligere vært kvalm, trøtt og hatt veldig ømme pupper. Håper som flere nevner at det er normalt at symptomene kommer og går. Håper alt går bra på torsdag❤️❤️

Har roet meg ned etter å ha lest alle svarene her. Ser det er mange som har gått gjennom det samme uten at noe trenger å være galt ❤️ Man blir jo bare så fort bekymret Krysser fingrene❤️

Ja, nervene har roet seg veldig etter å ha lest alle svarene her:happy: Symptomer kan vist variere veldig, og kan komme å gå uten at noe trenger å være galt, heldigvis ❤️
Tusentakk, lykke til du også❤️

Mistet selv alle symptomer i uke 9.
Er 11+6 idag. Var på svangerskapskontroll igår og alt så bra ut :)

Lykke til på ultralyd ❤

Back
Topp