Mistet symptomer

Lenja86

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Noen som har mistet alt av symptomer,magesmerter(menssmerter) å alt har vært bra på ul?[emoji1317] er 10+1 nå,å menssmertene har vært intens siden i går,og er øm.men ikke noe blod. Skal på ul på fredag,lenge til nå synes jeg,er nervøs [emoji85][emoji1317]

Ja, jeg mistet alt i uke 9, men alt ser fint ut på ul [emoji846] jeg laget en tråd om det da, og vi var maange i samme situasjon, så det ser ut til å være helt normalt [emoji846]

Godt å høre [emoji56][emoji1317]blir nervøs [emoji85]skal bli godt å komme på ul på fradrag å få bekreftet [emoji170]

Jeg føler jeg har mistet symptomene den siste uken. Dro til Hellas på torsdag og har hatt ganske noia, men prøver å tenke at det er fordi jeg slapper av og at jeg hadde godt av ett miljøskifte etter å ha ligget inne og vært kvalm i 3 uker . Laget egen noiatråd under aprilforumet og flere som hadde opplevd det samme - at det avtok uten at noe var galt. Var på tul i uke 8 og da var alt fint. Er 9+4 i dag.

Jeg føler jeg har mistet symptomene den siste uken. Dro til Hellas på torsdag og har hatt ganske noia, men prøver å tenke at det er fordi jeg slapper av og at jeg hadde godt av ett miljøskifte etter å ha ligget inne og vært kvalm i 3 uker . Laget egen noiatråd under aprilforumet og flere som hadde opplevd det samme - at det avtok uten at noe var galt. Var på tul i uke 8 og da var alt fint. Er 9+4 i dag.

Da satser jeg på at alt er normalt [emoji16][emoji1305]dagene går sakte nå [emoji85][emoji23]

Da satser jeg på at alt er normalt [emoji16][emoji1305]dagene går sakte nå [emoji85][emoji23]
Word. Jeg skal ikke på ny ultralyd før 25.september, det føles lenge til. Og oul fikk jeg ikke før jeg er 20+2 - synes det er sent så skal prøve å ringe om jeg ikke kan få noe før.

Jeg mistet alle symptomer rundt uke 10 også. Regner med alt er Ok. Tul på torsdag :)

Jeg mistet alle symptomer i uke 9 :-) har hørt hjerte. Er normalt. Men lykke til på ul til fredag, krysser fingrene for at alt er bra :-)

Her er de fleste symptomer også vekke. Helt til jeg oppdaget at jeg har begynt å få melk....! :dead:

Mistet også alt av symptomer rundt uke 9, og har hatt nærmest panikk hver eneste dag da det er ventelister til januar for privat ul her. Nå er jeg 12+1 og i dag kom symptomene tilbake.. kvalm igjen, vonde bryst og ekstremt trøtt! Haha, nå ønsker jeg meg tilbake til ingen symptomer igjen :) blir aldri fornøyd altså!

Lykke til med ul, går nok bare fint skal du se! Virker å være mer normalt enn man kanskje er klar over :)

Her er de fleste symptomer også vekke. Helt til jeg oppdaget at jeg har begynt å få melk....! :dead:
Hvordan ser du Det? Jeg hadde nemlig noe størknet hvitt på begge brystvorter en dag, men tenkte med meg selv at det kan da ikke være melk?? Kom ikke noe når jeg klemte litt.

Hvordan ser du Det? Jeg hadde nemlig noe størknet hvitt på begge brystvorter en dag, men tenkte med meg selv at det kan da ikke være melk?? Kom ikke noe når jeg klemte litt.
Vel det er nok mer "væske" enn melk, men det kommer hvis jeg klemmer. Så det skal jeg ikke gjør igjen! Hehe

Hmm.. Ja har nok ikke mye jeg, merkelige greier hehe. Ikke sett det siden heller.

Back
Topp