Mistet symptomer..

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Hei! Jeg er helt ny her på forumet :) fant ut for 2 uker siden at jeg er gravid. Har lastet ned app og den forteller meg at jeg er i graviditetsuke 6 (5+0).
Forrige uke var jeg veldig kvalm og hadde masse murringer nederst i magen. Nå de siste dagene, gjerne snart 5-6 dager, så har det vært lite av dette.. Er dette normalt? Dette er min første gang som gravid og dette barnet er så ønsket <3

Av andre symptomer jeg har så er jeg veldig trøtt og har ømme nipler. thats it!
 
Hei! Jeg er helt ny her på forumet :) fant ut for 2 uker siden at jeg er gravid. Har lastet ned app og den forteller meg at jeg er i graviditetsuke 6 (5+0).
Forrige uke var jeg veldig kvalm og hadde masse murringer nederst i magen. Nå de siste dagene, gjerne snart 5-6 dager, så har det vært lite av dette.. Er dette normalt? Dette er min første gang som gravid og dette barnet er så ønsket <3

Av andre symptomer jeg har så er jeg veldig trøtt og har ømme nipler. thats it!

Det er vanlig at symptomer kan komme og gå..i dette svangerskapet var jeg bare sinnsykt trøtt liksom. Aldri vært det tidligere. Jeg har også ømme pupper men er ikke spesielt kvalm. Ikke alle får symptomer tidlig heller. Så du kan nok ta det helt med ro og nyte svangerskapet med god samvittighet :)
 
Svinger veldig her, er bare veldig trøtt innimellom..
Husker fra forrige svskap at symptomene kom og gikk, så tror det er helt normalt:)
 
Signerer de over. Har selv hatt en del murring som nå har gitt seg. Er bare glad for det... :wacky: Ømme pupper har jeg fortsatt. Husker med forrige at jeg overhodet ikke hadde noen som helst symptomer før jeg kjente små bevegelser fra babyen....utrolig frustrerende å ikke merke noe til graviditet før det xsmile8 magen vokste jo selvfølgelig, så hadde det "symptomet"...
 
Back
Topp