Mistet symptomer?

Hestehov

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Jeg er bare 4+2 ennå men bekymringene hoper seg opp allerede.. Jeg har siden ca 4 dager før ikm hatt tunge store bryster til og ed i går. I dag var de fortsatt tunge men ikke like faste. Har i flere dager vært veldig tørst men mindre i dag. Har heller ikke kjent så mye "voksesmerter" i livmoren i dag. Og siden jeg tok en test i dag 2 dager før IKM som "bare" viste 1-2 uker er jeg redd at det kan ha stoppet opp... :( Hvis en ser på summen av alt dette... Noen erfaringer? Har ikke blødd noe heldigvis!

Takk for beroligende svar :) Skal prøve å slappe av, men ikke lett, vil jo så gjerne at det skal gå bra :)

Det er helt normal. Hadde ikke noe tegn på 2-3 dager. Da kom det igjen. Så ikke vær redd, spiren gror for det, selv om du ikke merker noe. :)

Samme her. Har ingen symptomer lenger :/ har hatt en del mensmurringer men nå er de borte. Går ut ifra at det er helt normalt, så bekymrer meg ikke så mye. Men føler meg absolutt ikke gravid :)

Ikke gøy når de forsvinner Sånn! Men så lenge vi ikke blør så er jo det et godt tegn da :)

Det går litt opp og ned med symptomer, når jeg ikke har så mye, savner jeg det og når jeg har dem, håper jeg det går over :-)

Hehe, ja, det blir vel litt sånn. Nesten så jeg håper at jeg blir kvalm snart :p Haha

I dag følte jeg at brystene var mye mindre ømme enn i går, i går var det ille. Allikevel var testen positiv i dag, mot negativ i går! Jeg og bekymrer meg sånn, men vi får heller prøve å nyte dagene før det kan bli mye kvalme etc. :)

Dessverre har ikke alle masse symptomer i begynnelsen, så man kjenner seg ikke gravid døgnet rundt i begynnelsen. Skulle gjerne vært kvalm fra dag 1 jeg, for da vet man liksom at man er gravid, nå har man jo mest bare en positiv graviditetstest som viser man er gravid.

Ja, akkurat sånn jeg og tenker ;) Jeg er litt hysterisk. Men dette må jo gå bra! :) Med oss alle! :)

Jeg er 6+1 og føler meg heller ikke veldig gravid. Men i steden for å ønske seg masse symptomer, bør man kanskje være glad man ikke er i dårlig form. Selv om man er bekymret, noe jeg er stort sett hele tiden iallefall. Vil så gjerne at dette skal gå bra ❤️

Back
Topp