mistet symptomer

• Trådstarter Trådstarter Wricks
  • Opprettet Opprettet
Jeg mistet også alle symptomene når jeg var rundt 5+0, men de har kommet tilbake nå.

Symptomer kommer og går, noen har mye, andre har lite.
Fins ikke noe som er normalt når det kommer til det

Aillt e normalt når det gjelds symptomer, nån har mang,mens andre jar lite eller ingenting å det kainn kom å gå :) Æ har null symptomer no å e 8 uka :)

Mine kommer og går litt. Ble helt borte nesten i uke 6, og kom tilbake i uke 7 for å dabbe av igjen i uke 8-9.

Jeg er uke 5+6, har bare ømme bryster. Håber på flere symtomer kommer dettende på snart :-)

eg mista alle mine i veke6, men kom atte etter veke 7!:-) ville nok slappa av, og om du ikkje klarte det ville eg bestilt meg ein tidlig ul.. her roa eg meg veldig når eg var hos jordmor veke 8+6 og fekk sjå spira med hjerteslag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Meget borte her også, men tok en digital i dag, og den viste 3+, så er nå HCG-stigining enda :)
Plutselig kommer de vel tilbake, skal du se. Eller ikke. Noen har jo ikke plager overhodet! Har ei jeg kjenner som har termin i dag (!) som ikke er lei i hele tatt, fordi hun ikke har hatt plager overhodet. Mens søstra hennes som fikk baby for 3 mnd siden, har vært plaga med alt mulig, fra skikkelig spy-form, til bekken, rygg, trøtthet etc etc.
Jeg håper på første eks...

Back
Topp