Mistet symptomer

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Jeg er 5 uker i dag, og har egentlig vært kvalm siden litt over tre uker :confused:
Men på søndag hadde jeg litt småblødninger, og har hatt litt blodstriper de siste dagene.
Og jeg har ikke vært så veldig kvalm, eller hatt vondt i puppene siden søndag...

Hm... dårlig tegn? Eller hva tror dere?

Det er ikke godt å si, kan være dårlig tegn men kan også være helt normalt da symptomer kan komme og gå og det samme med ufarlig spotting.. men for å være på den sikre siden ville jeg nokk tatt en prat med legen :) lykke til!

Ja, jeg burde nok det, men merker jeg kvier meg ....
:rolleyes:

Det er ikke godt å si, kan være dårlig tegn men kan også være helt normalt da symptomer kan komme og gå og det samme med ufarlig spotting.. men for å være på den sikre siden ville jeg nokk tatt en prat med legen :) lykke til!

Signer denne. Jeg hadde spotting sist. Gikk helt fint. Ville hørt med legen. Ringte legevakta og en av gangene, og da sa de at hvis blødningene var som en mens, og det kom friskt rødt blod, da måtte jeg ta kontakt.

Spottet MYE forrige graviditet, og hadde INGEN symptomer. Blødde litt friskt til og med. Men sitter her idag med verdens flotteste og helt friske 3,5 åring. :) Men bekymrer du deg så ta kontakt med lege eller privat jm.

Det trenger ikke være noe, men jeg hadde tatt kontakt med legen for å utelukke det ene eller det andre.
Det verste må vel være å ikke vite?
Håper det er uskyldige blødninger, og det med at symptomene forsvinner trenger ikke bety noe.
Her har jeg selv over natten mistet kvalmen.
Dette skal vist være normalt.

Back
Topp