Mistet symptomer..

heidiea

Flørter med forumet
Hei jenter.

De siste dagene har alt av symptomer forsvunnet hos meg. Er det vanlig?
Jeg er kjempestressa og redd for at det er noe galt!
Hva tror dere? Bør jeg bare være glad for å slippe kvalmen og ømme bryster, eller kan det være et tegn på at jeg har mistet? Har ikke hatt blødninger.
Er 7+6

Å gå gravid gir oss masse bekymringer innimellom. Jeg har sluttet å kjenne på symptomer da jeg har mistet 4 ganger på 2 1/2 år og hatt sterk kvalme og masse symptomer på å være gravid men oppdaget på UL at det ikkje he vorre liv. Har lest flere plasser at symptomene kommer og går. Hvis du ikkje klare å slå deg til ro med tanken kan du jo kontakte legen din eller jordmor for å høre hva de mener?emoticon

Hei!

Nei du trenger ikke engste deg. Er ikke alle som kjenner symptomer på kvalme, ømme bryster etc under svangerskapet. eller det kan komme seinere. Jeg selv har et helt annet svangerskap nå en sist. Har dager innimellom som jeg er kvalm ellers merker jeg ikke noe...
Lykke til 

Takk for svar.

Skal prøve å slå meg til ro med at alt er normalt.
For det er det helt sikkert.

Har litt høy terskel for å kontakte lege så tidlig, det er ikke alltid de "bryr seg med" så tidlige svangerskap. Har jeg hvertfall fått inntrykk av.

Ha en fin dag 

Her går symptomene opp og ned, en dag føler jeg meg kjempe gravid, neste dag er jeg i storform og kjenner ingenting. Dette er nok helt normalt, men skjønner at du blir litt bekymret, for det blir jeg også :/

Vi får bare slappe av fremover, som regel er alt slik som det skal være i magen :)

Godt å høre at fler er i samme båt, for da blir jeg sikrere på at det er normalt
Jeg er førstegangs, så jeg har bare dere, og det jeg googler meg fram til å sammenligne med.

Tusen takk for svaremoticon

Back
Topp