mistet symptomer

Mariemor1

Elsker forumet
Foe noen dager siden hadde jeg mye strekkesmerter i lysken... men nå har dette sluttet.. har det gjort det med dere også? kjenner absolut ikke stikkinger i mage eller lyske.. liker ikke det... har litt sårlig erfaringer med det å miste symptomer fra sist....

flere dager siden jeg kjente noe sist... og har kjent stikkinger i magen hele veien.. og lyskesmerter i litt under 1 uke før det sluttet.. [&:]

Sånn hadde jeg det i 10.uke også! Tror det er helt normalt. De kom tilbake for fullt i uke 11[;)]

Ikke bekymre deg vennen:) Alt er fint i magen:) Jeg har så og si ikke kjent slike stikkninger. Og det er nok pga at vi er fleregangsfødende:) Det er i hvertfall det jeg trøster meg med:) Til og med puppene mine er ikke så ømme som de to andre gangene:) Så alt er bra med den lille:)

heldige dere...
sitter her og er framdels kvalm, og har magesekken på bærtur..

Merkelig med disse forskjellene på symptomene våre.

Men det kommer til å gå opp og ned hele tiden Mariemor;). Så ikke bekymre deg[:)] Letter sagt enn gjort, i know!

Merker ikke så mye til graviditeten lengre jeg heller, bare at magen vokser

Enten er jeg blitt vant til å være litt støl i magen og ekstra trøtt eller så skylder jeg på andre ting, he he[:)]

jeg får trøste meg med at jeg hadde gått opp en halv kg når jeg sto opp.. det er jo et godt tegn[8D]

ORIGINAL: honning84

Merker ikke så mye til graviditeten lengre jeg heller, bare at magen vokser

Enten er jeg blitt vant til å være litt støl i magen og ekstra trøtt eller så skylder jeg på andre ting, he he[:)]

Merker ingenting jeg heller.
Mer trøtt enn vanlig bare, og litt støl og øm kanskje.. Oppblåst... ellers ikkeno

Merker i grunn ikke så mye selv. Mer at jeg er trøtt og tidvis kjennes ut som jeg "brygger" på noe. Og puppene da[:D].

Back
Topp