Mistet symptomer, noe galt?

gravidfotball

Glad i forumet
Jeg er nå i min 12. uke og er snart over den største risikoperioden. Men jeg fikk en sånn plutselig angst om at noe er galt, jeg er mer opplagt nå enn jeg har vært hele dette svangerskapet - trøttheten har på en måte forsvunnet. Jeg prøvde å finne hjertelyden til nurket med Angelsound i går, men fant bare min egen :( Dette ble jeg veldig bekymret over, siden jeg ser at så mange her inne allerede har funnet fosterets hjertelyd. Er det bare meg, eller er det andre som også har det sånn???

Er helt normalt at symptomene forsvinner [:)]

og det er helt normalt og ikke finne hjertelyden til fosteret med angelsound o.l [:)]
Hos mange finner selv ikke JM fosterlyden utenpå magen før de er over halveis i svangerskapet.

Jeg har heller ikke hørt hjertlyden enda. Var hos legen i dag og hun brydde seg ikke om å sjekke om hun fant den, så jeg får vel ikke høre hjertlyden før om en måned, når jeg skal i vei på neste kontroll.

hei.  jeg er en sniker fra august forumet.

ville bare si at det er heeeeelt normalt å begynne å miiste symptomer på denne tiden, men jeg kan love deg at de vil komme tilbake, bare litt annerledes. nyyyyt tiden uten symptomer, men jeg skjønner veldig godt din bekymring. man er gravid ,men føler seg ikke gravid og man kjenner ikke spark heller fordi det er for tidlig. en laaaaaang ventetid nå men det vil gå bra [:D] anbefaler deg å ikke bruke angelsounden så tidlig i svangerskapet i tilfelle du ikke vil finne hjertelyden, det vil skape enda mer unødig bekymring. da ville eg heller anbefale å bestille en priavt ultralyd. masse lykke til. [:)]

ORIGINAL: gravidfotball

Jeg er nå i min 12. uke og er snart over den største risikoperioden. Men jeg fikk en sånn plutselig angst om at noe er galt, jeg er mer opplagt nå enn jeg har vært hele dette svangerskapet - trøttheten har på en måte forsvunnet. Jeg prøvde å finne hjertelyden til nurket med Angelsound i går, men fant bare min egen :( Dette ble jeg veldig bekymret over, siden jeg ser at så mange her inne allerede har funnet fosterets hjertelyd. Er det bare meg, eller er det andre som også har det sånn???

Jeg har det akkurat på samme måte.... trøttheten har sluppet taket, ingen baby-hjertelyd på angel sound, bekymring...
Men vi får høre på de andre jentene som har svart her og nyte det så mye vi klarer [:)]  synes bekymringene kommer veldig i bølger. En dag kan jeg være helt i babylykkerus, en annen dag er jeg bare nervevrak...

er ikke noe galt!=) hver glad[:D]
snart overtar spark og slike gøye ting for symptomene

her har også symptomene omtrent forsvunnet, bare litt mer sliten på kveldene en vandlig[:)]
tror ikke du behøver å bekympe deg for å ikke ha funnet hjertelyden. legen sa til meg idag at det mest vandlige er å finne hjertelyden etter uker 16, vis man finner før er man veldig heldige[:)]

Tenker sånn innimellom jeg også, for det er ikke mye som skjer i denne kroppen heller! Men så river det plutselig litt der nede et sted, og så strekker det litt, og da klamrer jeg meg til tanken om at det var tegn på at det skjer noe, om aldri så lite tegn!

Blir herlig når det kommer tilbakemeldinger fra innsiden [:D]

Det er normalt, og en veldig ekkel tide siden man ikke kjenner liv. Jeg har dager der jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt, og neste dag ligger jeg å kaster opp[:'(]

Snart finner du hjertelyden og da roer du deg, er du bekymret så er det bedre å ta en tlf til legen, eller en rpivat UL, for å bekymre seg er IKKE godt, eller bra!

KLemmer

ORIGINAL: KonTrolla

Tenker sånn innimellom jeg også, for det er ikke mye som skjer i denne kroppen heller! Men så river det plutselig litt der nede et sted, og så strekker det litt, og da klamrer jeg meg til tanken om at det var tegn på at det skjer noe, om aldri så lite tegn!

Blir herlig når det kommer tilbakemeldinger fra innsiden [:D]

Har det sånn jeg også! Kjenner stort sett ingenting...ikke kvalm, ikke uggen, bare litt trøtt innimellom, men begynner å avta det også. Men plutselig kjenner jeg at det strekker litt, og da må det jo være noe som skjer der nede [:)]
Godt å se at vi er mange som har det på samme måte. Skal vi ikke bare bli enige om å slutte og bekymre oss så mye? Nå er vi jo så langt på vei alle sammen, at vi kanskje kan senke skuldrene en smule? [:)]

PS. Hver gang jeg blir bekymret for noe, så går jeg inn her, og ser alltid at det er mange som har det på samme måte, og som legger inn oppmuntrende svar. Dere er sååå søte alle sammen - veldig godt å ha dere!!! [:)]

Alt er nok akkurat som det det skal være. Nå får du sikkert en kjempe fin periode. Er så godt når man får energi igjen og bare kan nyte den voksende magen. Jeg tror det er litt dumt å ha angel sound hjemme, iallefall ikke bruke den så tidlig. Selv om det er betryggende å kunne høre hjertelyden når man vil, så blir man veldig usikker når man ikke finner den.

Så ikke noe å bekymre seg for, kos deg masse!

Tusen takk for alle svar - dere er så hyggelige! Veldig betryggende å høre at dere har det sånn som jeg har det og at det er helt normalt. Jeg angrer litt på at jeg kjøpte Angelsound i det hele tatt, for både er jeg bekymret for å ikke ha funnet hjertelyd OG for at jeg skal skade nurket ved å bruke den. One paranoid pregnant woman ja! [8D]

Jeg er ikke så trøtt mer, men kvalmen består,
og jeg må opp for å tisse om natten.

Men håper jo at jeg snart er kvitt kvalmen,
og det nattlige dobesøket også,
men det kommer jo igjen mot slutten da!

Back
Topp