Noen her som har mistet nesten alt av symptomer når de bikket 9+0, men som fremdeles er en gravid med ett levende foster? Jeg er 9+3 i dag og har de siste dagene følt meg så og si helt uten symptomer, helt plutselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det snakk om å miste symptomer type, må ikke en gang opp om natten for å tisse lengre, ingen kvalme, ingen ømme bryst, brystvortene som var store og ømme er nå små igjen.. Med første var jeg dårlig til uke 16, og da tok sparkene over.. Skal vel bare være glad jeg er bra igjen, for jeg var veldig dårlig denne gangen, men så begynner man å tenke da..Er jo ikke snakk om å miste symptomene så mye som at man begynner å føle seg bedre hadde også en litt roligere uke fra rundt uke 9, og i uke 10 og 11 har jeg stort sett følt meg bra, men har enda dager hvor det plutselig er grusomt igjen. Symptomene varierer jo også, er ikke alt jeg har hatt hver dag, som kvalme, hodepine, stikking, vondt i halebein/korsrygg, ømme pupper osv...
Helt vanlig å miste de etter uke 9 Jeg våknet bokstavligtalt opp 9+2 i knall form etter å ha ligget over bøtta i 6 uker
Er omtrent uten symptomer og har vært det noen uker nå. Men det inne er en liten som vi så på tul og finner hjertelyden når jeg sjekker
Her har kvalmen dratt sånn ca over natten.. Men er fremdeles trøtt, har ømme bryster, stikkinger i livmoren. Å så en levende baby i går på ul. Men symptomene kan komme å gå også. Å de kan bli borte tidligere hos noen enn hos andre.
Jeg hadde en periode rundt uke 8-9 der jeg var sikker på at jeg ikke var gravid lengre siden ALT av symptomer var helt borte! Var på ul i uke 10 og så et lite knøtt med bankende hjerte Og symptomene kom tilbake etterhvert! Er 14+0 i morgen, og føler meg bedre nå Men har fremdeles symptomer som ømme bryster, stikking i livmor osv. Men formen er bedre.Her er det snakk om å miste symptomer type, må ikke en gang opp om natten for å tisse lengre, ingen kvalme, ingen ømme bryst, brystvortene som var store og ømme er nå små igjen.. Med første var jeg dårlig til uke 16, og da tok sparkene over.. Skal vel bare være glad jeg er bra igjen, for jeg var veldig dårlig denne gangen, men så begynner man å tenke da..
Det går bra merker ikke mye til symptomene fremdeles, men satser på at ting går fintHvordan går det?
Så braDet går bra merker ikke mye til symptomene fremdeles, men satser på at ting går fint
Når du nevner det er jeg hangover hver dag, haha! føler hodet er tungt og fullt av bomull hver morgen og det varer farlig lenge ut på dagen stakkars lillemannen min <3 som har en slik mor! Har egentlig ikke tenkt over at det handler om graviditet da!Hangover er det man føler sånn i begynnelsen, å det er godt mulig mange symptomer føles å være borte men jeg har en følelse av hangover hele dagen. Tenkt noe over det?